MarianneE Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Men, det er ikke så lett. Gikk på folkehøgskolen Torhus, og vil prøve og ta opp igjen kontakten med flere derfra. Problemet er at jeg har så ufullstendige adresser. På noen er det bare navn og gateadresse. Ikke postnummer eller stedsnavn. Ikke står det noen telefon nummer der heller. Hvordan kan jeg spore dem opp? Har prøvd mobil opplysning ved og søke på navn, men uten resultater. Noen andre som har et tips eller to og komme med?
Gjest Lea Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 http://klassekamerater.spray.no/ Jeg har funnet igjen flere av mine gamle klassekamerater der faktisk.
Marianne Skrevet 4. juli 2003 #3 Skrevet 4. juli 2003 På www.telefonkatalogen.no kan du søke både på navn, bare telefonnummer eller adresse.
Padmee Skrevet 4. juli 2003 #4 Skrevet 4. juli 2003 Hvis du forteller når du gikk på Torshus, så kan det jo være at noe her inne kjenner noen som gikk der i det samme tidsrommet og som kan formidle kontakt. Selv kjenner jeg en som gikk der skoleåret 98/99. Ellers så er bade telefonkatalogen og spray fine måter å oppspore gamle venner på.
Gjest Lea Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Du kan også ta kontakt med folkehøgskolen og spørre om de har nye adresser. Hva med å søke i skattelistene for 2001? I kvasirs personkatalog? Telefonkatalogen.no?
MarianneE Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2003 Jeg gikk der i 95/96 (herregud....er det SÅ lenge siden????) Klassekammerater hos Spray har jeg prøvd, men ikke telefonkatalogen.no. Den ufullstendige adresselista jeg har fikk jeg fra Torshus, for det var bare den de hadde. Får prøve telefonkatalogen.no. Takk for hjelpa, jenter! :D
Gjest Zalomine Skrevet 5. juli 2003 #8 Skrevet 5. juli 2003 skattelistene ja, de skulle jeg også til å foreslå. Og telefonkatalogen. Lykke til, kjekt å finne igjen folk. Og finner du en, så kan det jo være at denne har kontakt med en annen... etc
MarianneE Skrevet 7. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2003 Jeg gikk der året etterpå faktisk.. Qlt....har hørt at dere var et ganske så strevsomt kull..... Skal du forresten på 100-års jubilèet i August? Jeg skal ikke. Fredagsbarn: Ja, det er jo det man håper på, at den har kontakt med A og B, og de eigjen har kontakt med C og D og......... ja, i den regla. Hvor finner man skattelistene, forresten?
Englepusen Skrevet 7. juli 2003 #10 Skrevet 7. juli 2003 Jupps...var problembarna vi.. De hadde visst ikke hatt så mye problemer siden 80-tallet. En hel haug som ble utvist. Men jeg trivdes jeg. Har ikke hørt noe om noe jubileum en gang..men føler ikke noe for å gå uansett.
MarianneE Skrevet 7. juli 2003 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2003 Jupps...var problembarna vi.. De hadde visst ikke hatt så mye problemer siden 80-tallet. En hel haug som ble utvist. Men jeg trivdes jeg. Vi hadde et par av dem vi, og. Noen som hadde sniffa et eller annet. Jeg var aldri med i den gjengen der, så jeg var ikke borti det der. Vilken linje gikk du på? Jeg gikk Helse og Sosial linja. Koselig at det er flere av oss x-T.husere her......
Englepusen Skrevet 7. juli 2003 #12 Skrevet 7. juli 2003 Gikk på villmarksforvaltning. Skulle egentlig gått på islandshestlinja på en helt annen skole, men en uke før skolestart ringte de fra Torshus og spurte om jeg ville gå der heller. Den andre skolen hadde fått alt for lite elever..så det var bare tilfeldig at jeg endte opp der.
Rapitap Skrevet 7. juli 2003 #13 Skrevet 7. juli 2003 Apropo dette med klassekamerater. Vel, jeg fikk i posten en invitt til jubileum med klassene a-c, hvor jeg gikk på barneskole. Da jeg begynte i 4 .klasse flyttet vi....så jeg gikk bare i 3 år med disse som jeg er invitert på fest med. Jeg husker bare EN!! (som jeg nettopp sendte en SMS til - om det kommer til rett person, det vet jeg ikke. Men hva skal jeg finne på? Skal jeg gå eller ikke.....det er jo så vanskelig når jeg ikke kjenner NOEN!!!.........Hva vill dere gjort?
MarianneE Skrevet 7. juli 2003 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2003 Anafugia: Tydelig husker de deg! Tror jeg ville reist. Har du noen grunner for og ikke ha lyst? Du har jo -så vidt jeg vet- ikke noe og tape på og reise! Tror jeg ville gjort det, jeg.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå