Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet et hotell via hotel.com sine sider, "problemet" er at beløpet blir trekt med en gang jeg bestiller. Hoteller ligger i london og koster 9200 for 6 netter for 2 a dobbeltrom..

ER det bare jeg som syns det er ekkelt å betale med en gang, dette er jo snakk om i juli.. Man betaler jo for ei vare man ikke enda har fått, og ikke minst er det trygt?

Vet vi kan gå inn på hotellets hjemmeside og bestille via der, men der er det faktisk 2000 kr dyrere...

Skrevet

Har bare gode erfaringer med hotel.com, så jeg ville ikke vært bekymret. Men nå er det jo lenge til juli, hvis du trenger pengene nå, ville jeg heller ventet med å bestille.

Skrevet

Jeg har også bare gode erfaringer med hotel.com.

Skrevet

Skal nok bestille iløpet av uken, merker at hotellene vi har sett på er fort blitt full booka..Syns nok bare det er ekkelt å betale på forhånd.. Men får vel et slags bevis på at hotellet er betalt??

Skrevet

Har også bare gode erfaringer med å bestille der.

Ja, du vil få en bekreftelse på mail, og du kan også få på mobilen i tillegg hvis du ønsker det..

Skrevet

Da bestiller vi så fort det kommer penger på konton..

Ser vel for meg det verste: kommer til hotellet og de sier det ikke er betalt, også har vi faktisk betalt nesten 10.000 ...

Skrevet

Jeg bruker heller venere.com, der man med noen få unntak ikke må betale noenting på forhånd. Som regel kan man avbestille inntil et par dager før reisen uten kostnad.

Skrevet

Har brukt flere av disse hotellbestillingssidene, og anbefaler også venere.com fremfor hotels.com, da du betaler først ved ankomst/utsjekking av hotellet.

Hadde ikke vært bekymret over at du blir trukket pengene og så sier hotellet at de ikke finner bestilling, ta utskriften med dere. Men synes det er kjipere å måtte betale en så stor sum så lang tid i forveien.

Skrevet

Jeg anbefaler, og bruker, også Venere.com. Enda mer oversiktlige sider, også slipper du å betale før du kommer frem til hotellet.

Men hotel.com er nok seriøse, siden det er en kjent side. Og du får helt sikkert "kvittering" på e-post

Skrevet

Jeg har brukt hotel.com i årevis, og aldri hatt problemer, selv om jeg hadde samme kvaler første gang. Betal med kredittkort, og så er i så fall kredittselskapet ansvarlig hvis det mot formodning skulle skje noe kluss.

Gjest Gjesten
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med bestillinger via hotels.com.

Personlig synes jeg det er greit å betale med en gang , så trenger jeg ikke passe på å ha det beløpet stående som ekstra på kontoen...........

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

Hvis du tar personlig kontakt med hotellet pr mail kan du booke på den måten. Da må du oppgi kortnummer og navn - og de trekker ikke noe før du kommer. Kan også være at du får hotellet ennå billigere enn oppgitt på gjennom disse andre nevnte sidene - de skal jo tross alt ha sin del av kaka :-)

Skrevet

Jeg har booket på hotels.com flere ganger, og er veldig fornøyd!

Man får kvittering/bekreftelse på mail som man printer ut og tar med ved innsjekk.

Man kan også avbestille innen 24 timer og få pengene igjen.

Fordelen ved å betale ved booking er at man ikke trenger å tenke på pris/valutakursendringer.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...