Gå til innhold

Forelsket i en jeg vet ikke er bra for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud...Jeg er skikkelig patetisk! Vet absolutt hvilket råd jeg ville gitt meg selv. Men allikevel greier jeg ikke å la vær å bli helt hekta på denne merkelige mannen som gir signaler i øst og vest. Han flørter åpenlyst med andre jenter og oppfører seg skikkelig rart. Jeg burde jo bare gitt blaffen, men jammen meg fikk han meg på kroken. Tror jeg har et problem med at jeg liker kun menn som ikke er bra for meg, og som jeg innerst inne vet kommer til å såre meg. Fler som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, kjenner meg ikke igjen.

Men nå vet du jo hvordan denne mannen er da, så du vet jo hva du får. Ikke bli skuffet om han ikke endrer oppførsel når dere er kjærester, eller om han sårer deg. Du er jo som du selv sier forberedt på det

Hvordan kutte ham ut? Du må bestemme deg for hva du vil ha, og gå for det. Vil du ikke ha denne mannen, så kutter du da bare kontakten. Vet det er lett å si, men det er sånn det er.

Endret av Illiya
Skrevet

Ja, det trodde jeg også. Men jeg visste ikke at det gikk an å bli så forelsket i noen så kjapt, når man i tillegg med fornuften ser at dette kan gå skikkelig dårlig. Det er ikke hundre prosent sikkert, men tegnene er jo der..

Skrevet
Ja, det trodde jeg også. Men jeg visste ikke at det gikk an å bli så forelsket i noen så kjapt, når man i tillegg med fornuften ser at dette kan gå skikkelig dårlig. Det er ikke hundre prosent sikkert, men tegnene er jo der..

Av og til er det best å følge magefølelsen og ikke forelskelsen. La fornuften styre. Mange kunne spart seg mye hjertesorg ved å trekke seg ut før det ble alvor

Gjest Gjest_gjestine_*
Skrevet

jeg kjenner meg veldig godt igjen. jeg liker bare gutter som ikke er bra for meg. han siste jeg var forelska i er halvnarkoman og drikker flere ganger i uka. han har heller ikke jobb eller noe som helst av utdanning. han kom og gikk som han ville og behandla meg ene dagen som luft og den neste som jeg var det beste som hadde skjedd han.

for noen måneder siden traff jeg en hyggelig mann som jeg liker veldig godt og denne helga fant jeg ut at han er litt for glad i kokain. var jeg overrasket? nei!

kanskje det er noe gærnt med meg? jeg har i hvert fall en veldig godt utviklet badboy-radar!

Skrevet

Tenk at det er du som utnytter denne fyren. At han er bruk og kast for deg. Da taper du ihvertfall ikke. :)

Skrevet

Takk for gode svar!

Jeg har bestemt meg for å trekke meg ut av dette før det blir mer krøll. Jeg orker ikke menn jeg vet kommer til å gjøre meg ulykkelig. Vi er ikke sammen så det kan kanskje bli litt merkelig å "slå opp", men må nesten være ærlig på det. Kan ikke gå og håpe på at folk forandrer seg. Samtidig så kan det jo hende at de vaner man har når man er singel endrer seg når man blir sammen..?

Skrevet
Kan ikke gå og håpe på at folk forandrer seg. Samtidig så kan det jo hende at de vaner man har når man er singel endrer seg når man blir sammen..?

Til det bedre eller til det verre ? Jeg tror ikke du skal forvente noen kjempestor forskjell om fyren behandler deg dårlig når dere ikke er sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...