Marianne Skrevet 16. august 2003 Forfatter #81 Del Skrevet 16. august 2003 Koffer det, tenk på kor mange så komme då, ingen huske at @lfa sa det og Marianne sa det. Men ein har ett fjes og ikkje bare ett nick ittepå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 16. august 2003 #82 Del Skrevet 16. august 2003 jeg gleder meg jeg! som marianne sier, det er alltid kjekt med et ansikt til nickene, selv om jeg ikke kommer til å kjenne igjen alle nickene, så .. men det er jo ett fett... jo fler jo ber? *på skikkelig sørlandsdialekt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 16. august 2003 #83 Del Skrevet 16. august 2003 Er det meningen vi skal "bare" være på Dollys? LES: jeg har absolutt ikke noe problem med det! men sånn ellers, ser det er noen som er sikker på at de kommer til å være de yngste; jeg er ikke akkurat gammel selv da. jeg er bare 22.. så ikke tenk på det jaffal!! vi kan jo kose oss i lag usansett? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 16. august 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 16. august 2003 Det skal vi uansett hvor gamle eller unge vi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. august 2003 #85 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg er også en av pysene,men er bortreist. Håper på flere treff for da ha kansje motet kommet. Hvilke sider holder dere mest til?? er dere prøvere eller bare kg avhengig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. august 2003 #86 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg er også en av pysene,men er bortreist. Håper på flere treff for da ha kansje motet kommet. Hvilke sider holder dere mest til?? er dere prøvere eller bare kg avhengig??? Synd at du er bortreist, men det blir sikkert flere treff.Jeg er bare kg avhengig, og leser det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. august 2003 #87 Del Skrevet 16. august 2003 viss d kje e altfor frekt å spørra om då..' date=' :-? men kor bur dåkke folkens? eg holde t på vigrest.[/quote'] Da skal jeg kanskje ta tog sammen med deg, i hvertfall på slutten. Tja, på veg mot det siste??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. august 2003 #88 Del Skrevet 17. august 2003 Ja d kan me sikkert . bare drøsas nimmare, ellers gløyme eg d.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. august 2003 #89 Del Skrevet 17. august 2003 Det er greit, i hvertfall om jeg husker det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 17. august 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 17. august 2003 Og en ny liten oppsummering sier i dag at Kjem: Marianne Crazee Milo m/anstand sunshine-t Englepusen Remyline Vimsevips Skal prøva: Hege Kanskje: Tristessa Tilde valla Må overtalast: Virgo Fiola @lfa *M* Håper det stemmer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. august 2003 #91 Del Skrevet 18. august 2003 då ser d ud så me blir en gjeng då! tøft men jo fler jo ber!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. august 2003 #92 Del Skrevet 19. august 2003 er det noen fler som har meldt sin interesse for kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 20. august 2003 Forfatter #93 Del Skrevet 20. august 2003 Nei ikke ennå, men vi flytter den opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 20. august 2003 #94 Del Skrevet 20. august 2003 Gleder meg allerede jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 21. august 2003 #95 Del Skrevet 21. august 2003 -Heisann!! -Endeligt har eg fonne meg ein internett-kafe her "nede" i Sydens land- vente spent paa rapport n. uga. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 21. august 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 21. august 2003 Nå tenkte jeg jeg skulle betille bord snart. Men da kommer spørsmålet. Røyk eller ikke røyk. Er det noen som ikke tåler røyk som helst ikke vil ha på røyk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. august 2003 #97 Del Skrevet 22. august 2003 eg røyge i godt la*hørtes ufattelig teit ut * men eg he kje noge problem me å sidda i røyg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 23. august 2003 Forfatter #98 Del Skrevet 23. august 2003 Og den må dras litt til opp så enda flere ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 23. august 2003 #99 Del Skrevet 23. august 2003 Eg lige meg best på røykeavdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. august 2003 #100 Del Skrevet 23. august 2003 Va å sjekkte lokale i dag å de ser bra ud.Goe pizza ôg,sjøl om di klarte å brenna an litt på kanten. Når de jelle røyg elle ikkje røyg, så e de grett nok for meg på røyg,bare dokke ikkje dampe heile veien så... Men eg ska jedna noge aent så min stemme telle kje så møje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå