Gjest Tristessa Skrevet 16. juli 2003 #41 Del Skrevet 16. juli 2003 Mnjaaa... Vi får se om jeg kommer, ok? Har jo begynt på skolen og alltingen når den tid kommer, så jeg må tenke litt taktisk også her. Men jeg tror ikke dere er halvparten så farlige som det jeg kan være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 17. juli 2003 Tristessa, ok Men håper du kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. august 2003 #43 Del Skrevet 4. august 2003 Skal me dra fram igjen denne? Mindre enn ein månad att, så no får me vel eit rush av påmeldingar her... (Kan'kje vera verre enn dei tre andre treffa som er i emning, kan me vel?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 4. august 2003 Forfatter #44 Del Skrevet 4. august 2003 Nei det kan me ikkje me må ver liga goe Men håper mange melder seg på jeg. Så rogalendinger kom igjen nå må vi få til ett stort treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 8. august 2003 #45 Del Skrevet 8. august 2003 Er nok desidert yngst så jeg vegrer meg litt for å komme.. Liker egentlig å være anonym også...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. august 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 8. august 2003 Du trenger ikke bekymre deg fordi om du er yngst da. Vi er alle i forskjellig alder her. Hadde vært veldig koselig om du kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 13. august 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 13. august 2003 Må bare dra den opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. august 2003 #48 Del Skrevet 13. august 2003 Hvem er det egentli som kommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 13. august 2003 #49 Del Skrevet 13. august 2003 Englepusen kommer helt sikkert flaksende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. august 2003 #50 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg troooor ikke jeg kommer,men det kan jo være at jeg blir supertøff innen den tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. august 2003 #51 Del Skrevet 13. august 2003 Asj, nå kommer det litt an på om jeg skal jobbe og hva som skjer den helgen. Enten reiser jeg vekk hele helgen, eller så skal jeg jobbe søndagen og da, godt folk, da kan jeg komme. *Megakostbar*, hihi. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 13. august 2003 #52 Del Skrevet 13. august 2003 Hvem er det egentli som kommer ? OK, no gjekk eg gjennom tråden her: Kjem: Marianne Crazee Milo m/anstand sunshine-t Englepusen Remyline Skal prøva: Hege Kanskje: Tristessa Tilde Må overtalast: Virgo Fiola @lfa *M* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. august 2003 #53 Del Skrevet 13. august 2003 Eg e veldi usikker på om eg e i byn den helgå. Gubben reise vekk og eg har`kje heilt bestemt meg om eg ska reisa him te na mor. Så eg får sjå når det nærme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. august 2003 #54 Del Skrevet 13. august 2003 Tror jeg dukker opp, kanskje.. Kommer litt an på om jeg får barnevakt, tror sambo skal vekk den helga. Takk for oversikten, Crazee !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 13. august 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 13. august 2003 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 15. august 2003 #56 Del Skrevet 15. august 2003 Men hvor og hvilket klokkeslett var det vi ble enige om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 15. august 2003 #57 Del Skrevet 15. august 2003 ja d e jaffal meingngå eg kjæme. samboern e kje så gla i dette då.. " du må koma dg meir ud og få dg vennaudenom nett" jaja..blablabla. gidder jeg å høre? nja. av og til... må bare ta ein falsk en og si at eg skal ud med ein venninne.... ja blei d noge tidspunkt elle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 15. august 2003 #58 Del Skrevet 15. august 2003 Dato: 30. august, laurdag Stad: Dolly Dimple, Vågen i Sandnes Tidspunkt: halv åtte/åtte tida er blitt nemnd som eit tidspunkt me skulle komma tilbake til. No kan me vel etter kvart bestemma oss litt meir nøyaktig? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 15. august 2003 Forfatter #59 Del Skrevet 15. august 2003 Enig i det crazee Da sier vi Dag: Lørdag 30 august. Sted: Dolly Dimple på Vågen i Sandnes Tidspunkt: 19,30 Og for de som ikke kan eller vil kjøre går det tog fra begge veier som kommer til Sandnes ett og to minutt på halv Jeg bestiller bord til oss der noen dager i forveien så meld dere på folkens. Så har Crazee tatt en oppsummering her Kjem: Marianne Crazee Milo m/anstand sunshine-t Englepusen Remyline Skal prøva: Hege Kanskje: Tristessa Tilde Må overtalast: Virgo Fiola @lfa *M* Meld dere på alle sammen, hadde vært så kjekt om vi fikk til ett stort treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. august 2003 #60 Del Skrevet 15. august 2003 Hmmm.... dere som skal... kjenner dere hverandre fra før hele gjengen, eller...? @lfa - lener seg fortsatt til smugkikkergjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå