Gå til innhold

Rogalandstreff 30 august :)

Marianne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Jeg kommer nok ikke av den enkle grunn at jeg skal flytte til sydligere strøk den 1.august - på permanent basis er meningen. Men jeg håper jo at jeg får tilgang til pc og internett der jeg skal være, så jeg kommer nok til å titte innom KG.

- I tilfelle noen skulle lure på om jeg stod bak et hjørne og smugtittet på dere, hehe. -Hvis jeg hadde vært her, så hadde jeg kommet, selv om jeg kanskje er litt eldre enn dere! Over 40,da - men følger litt med.likevel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil etter alt å dømme også komme, og jeg håper det er greit jeg tar med meg en gjest.

Neste spørsmål:

Når på dagen?

Hvordan kjenner vi hverandre igjen? Skal vi alle ha en skingrende krysantemum, eller en gedigen rhododhendron i knappehullet, eller bak øret?

Slapp av med alderen din, Tristessa. Hvis det kan være til trøst, er jeg yngst i min familie.

:lol:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja klokkeslett må vi jo og bestemme ja. Rote hue i varmen jeg. :)

Men vi satser på halv åtte-åtte tiden kommer nærmere tilbake til sånne ting når det nærmer seg litt til. Det er jo lenge til jo :)

Og hvordan vi skal finne hverandre ja, kom med gode tips. Neida jeg tror ikke det skal være problem. Det bordet på dolly dimple i sandnes som har en vase med røde roser i der skal dere, tenkte jeg :)

Og Milo klart du kan ta med en gjest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Tror ikke det nei .......skal heller følge nøye med her etterpå for å høre hvordan det har gått.

Virgo liker seg best i bakgrunnen hun ......eller kanskje jeg kommer og smugkikker ...sånn uten å presentere meg liksom .........eller ....nei ......vil være heeeeeelt anonym jeg og blir hjemme .... :wink:

Men kos dere - det blir sikkert hyggelig .... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hehe, Milo- god ide.

Jeg kommer hvertfall til å springe rundt og lete desperat etter den nærmeste internett-kafeen "nedi der" for å lese om dette treffet - husk at dere har meldeplikt!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi løper med dette en reell risiko for at noen etablerer et smugkikkertreff "oppå" dette......for å smugkikke på smugkikkerne........

:ler:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Nei, nå får dere gi dere med dette smugtitter-greiene.... :ler::lol: ..Hopp i det likegodt!! (ha-lett for meg å si!)

Jeg gleder meg vilt til å lese side opp og side ned om århundrets "tildragelse" på Dolly Dimple....... :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett smugtittertreff nei vet dere hva, skal vi nå måtte sitte å analysere hele restauranten vi da :ler:

Håper mange tør å komme på treffet jeg da og jeg lover at jeg ikke biter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...