Crazee Skrevet 8. juli 2003 #21 Del Skrevet 8. juli 2003 Heilt greitt for min del :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 8. juli 2003 #22 Del Skrevet 8. juli 2003 Passer fint for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 8. juli 2003 #23 Del Skrevet 8. juli 2003 - Jeg kommer nok ikke av den enkle grunn at jeg skal flytte til sydligere strøk den 1.august - på permanent basis er meningen. Men jeg håper jo at jeg får tilgang til pc og internett der jeg skal være, så jeg kommer nok til å titte innom KG. - I tilfelle noen skulle lure på om jeg stod bak et hjørne og smugtittet på dere, hehe. -Hvis jeg hadde vært her, så hadde jeg kommet, selv om jeg kanskje er litt eldre enn dere! Over 40,da - men følger litt med.likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 9. juli 2003 #24 Del Skrevet 9. juli 2003 Lurer på om jeg tør? Er yngst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 10. juli 2003 Klart du tør, hadde vært kjempekoselig hvis du turte ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 10. juli 2003 #26 Del Skrevet 10. juli 2003 Lover ikke noe, men skal forsøke å komme. Vanskelig på grunn av jobben, men vi ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 10. juli 2003 #27 Del Skrevet 10. juli 2003 Æg kjæme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 10. juli 2003 #28 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg vil etter alt å dømme også komme, og jeg håper det er greit jeg tar med meg en gjest. Neste spørsmål: Når på dagen? Hvordan kjenner vi hverandre igjen? Skal vi alle ha en skingrende krysantemum, eller en gedigen rhododhendron i knappehullet, eller bak øret? Slapp av med alderen din, Tristessa. Hvis det kan være til trøst, er jeg yngst i min familie. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 10. juli 2003 Åja klokkeslett må vi jo og bestemme ja. Rote hue i varmen jeg. Men vi satser på halv åtte-åtte tiden kommer nærmere tilbake til sånne ting når det nærmer seg litt til. Det er jo lenge til jo Og hvordan vi skal finne hverandre ja, kom med gode tips. Neida jeg tror ikke det skal være problem. Det bordet på dolly dimple i sandnes som har en vase med røde roser i der skal dere, tenkte jeg Og Milo klart du kan ta med en gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. juli 2003 #30 Del Skrevet 12. juli 2003 Tror ikke det nei .......skal heller følge nøye med her etterpå for å høre hvordan det har gått. Virgo liker seg best i bakgrunnen hun ......eller kanskje jeg kommer og smugkikker ...sånn uten å presentere meg liksom .........eller ....nei ......vil være heeeeeelt anonym jeg og blir hjemme .... Men kos dere - det blir sikkert hyggelig .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 14. juli 2003 #31 Del Skrevet 14. juli 2003 Det var jo en ide Virgo, for oss nølere. Skal vi smugkikke samman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 14. juli 2003 #32 Del Skrevet 14. juli 2003 hva med å arrangere et nølertreff, på bordet ved siden av??? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 14. juli 2003 #33 Del Skrevet 14. juli 2003 -Hehe, Milo- god ide. Jeg kommer hvertfall til å springe rundt og lete desperat etter den nærmeste internett-kafeen "nedi der" for å lese om dette treffet - husk at dere har meldeplikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. juli 2003 #34 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg melder meg også på smugkikkertreffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 15. juli 2003 #35 Del Skrevet 15. juli 2003 Vi løper med dette en reell risiko for at noen etablerer et smugkikkertreff "oppå" dette......for å smugkikke på smugkikkerne........ Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. juli 2003 #36 Del Skrevet 15. juli 2003 Mange feige smugtittere det var her da -Madison bor i oslo, smugtitter garantert ikke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. juli 2003 #37 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg kan også være med på smugtittertreffet tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 15. juli 2003 #38 Del Skrevet 15. juli 2003 -Nei, nå får dere gi dere med dette smugtitter-greiene.... ..Hopp i det likegodt!! (ha-lett for meg å si!) Jeg gleder meg vilt til å lese side opp og side ned om århundrets "tildragelse" på Dolly Dimple....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 15. juli 2003 Ett smugtittertreff nei vet dere hva, skal vi nå måtte sitte å analysere hele restauranten vi da Håper mange tør å komme på treffet jeg da og jeg lover at jeg ikke biter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 15. juli 2003 #40 Del Skrevet 15. juli 2003 Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå