Gå til innhold

Rogalandstreff 30 august :)

Marianne

Anbefalte innlegg

Takk for en fin kveld i går :P

Hører med til historien at konduktøren stod rett ved siden av, da jeg skulle gå av. Har blitt holdt igjen et par ganger tidligere når jeg har prøvd å gå av da, ja.. :oops:

Uansett.. En kjempe koselig kveld, sammen med mange herlige personer, så nytt treff, frister veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp

Takk for i går, det var en kjempe koselig kveld, utrolig morsomt å treffe dere alle. :P Gleder meg allerde til neste treff, og håper at nølerene blir med da. :P

Fant jo ut hvor bussen gikk da, men da jeg så hvor mange som stod der og spydde,fant jeg ut at taxi er en fin ting. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min anstand, som for mitt vedkommende bare blir flottere og flottere for hver dag, hilser Sunshine tilbake, og ber meg om å hilse resten av dere også.

Det var artig å se alle ansiktene; når man har ansiktet bak ordene....det blir på en måte enda mer mening i det hele da....

Vi får ta en reprise, og, som jeg nevnte i går, bør vi iverksette en tungt orkestrert kampanje for å overtale flere til å komme.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja! jeg rekker opp begge hender og bein på å være med på neste treff :hoppe:

og gjett hva.. jeg har ikke blåmerker på skinken etter å sklidd over "veggen" for å ta en røyk. Men jeg hadde blåmerker på høyre armen..?? Fatter nothing, men sånn pleier det jo å være... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja du sunshine du sunshine. Hvordan klarte du det?

Kanskje du dunket borti bordet når du satt deg i en sabla fart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Ja, si det du marianne... det er aldri godt å vite med meg vet du.. :ler: Er jo høyt og lavt. Spessielt lavt i går... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja' date=' si det du marianne... det er aldri godt å vite med meg vet du.. :ler: Er jo høyt og lavt. Spessielt lavt i går...

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

For å ha det på det rene, sånn til de som ikke var der i går..

Jeg var ikke full. Hadde hatt noe å drikke ja, men ikke mer enn andre. Jeg krøp under bordet når jeg skulle ut fra plassen min, sånn at alle slapp å reise seg for min del...

Thats it! :hoho: Hadde jo vært synd viss det hadde vært noen nølere som ble skikkelig skremt av dette da.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke på at jeg stakk innom og møtte så mange koselige KGbrukere :)

Synd jeg ikke hadde tid til å være med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thats it!  :hoho:  Hadde jo vært synd viss det hadde vært noen nølere som ble skikkelig skremt av dette da.. :blunke:

Nåja - etternølarar hadde heller fått med seg at du var "høgt" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen blåmerker å vise til,var verken høyt eller lavt,men er litt flau for at jeg sølte på Vims og for at jeg gjeispet hele tiden... Var bare trøtt altså!

Å snyte NSB gjør meg ingenting, spesielt ikke når toget var 20 min for sent og dermed forlangte natt takst..Det synes jeg var rimelig frekt, ikke vår feil.Men nå betalt jeg ikke da...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...