Gå til innhold

Rogalandstreff 30 august :)

Fremhevede innlegg

Gjest sunshine-t
Skrevet

valla: Det var jo kjipt da.. :cry: men det kommer nok et nytt treff skal du se :blunke:

Du får si i fra om du får barnevakt i siste liten da :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå er det veldig lenge siden jeg har vært på Vågen 33, i Sandnes i det hele tatt faktisk..

Er det Dolly`en inne på senteret (om den fins enda..) eller den nye utenfor ved lyskrysset?

Skrevet

Den nye utenfor, med lyskrysset ja :)

Gjest sunshine-t
Skrevet

nå er det ikke lenge igjen!!

teller timer

:hoppe::hoppe:

Skrevet

Må kose dere masse :P

Jeg hadde håpt jeg skulle være med, men nå ble det ikke slik.

En god venninne fyller året og vi skal ut og kose oss.

Men om eg klare å få det til, stikker jeg gjerne innom og sier hei.

Eg høre vel på kaklingå hvor dere sitter. :wink:

Gjest sunshine-t
Skrevet

*2 timer til jeg skal ta toget......*

jøsses så fort dagen i dag har gått da!!!! må passe på at jeg ikke mister toget :tunge1:

kose oss?? seff skal vi kose oss!!! heheheh!!!

Skrevet

Jeg blir med!!!

Hilsen ikkepinglelikevel Tilde :heiajente:

Skrevet

Fortell etterpå hvordan det gikk da! :D

Ville vært med jeg også, men jeg er litt for pinglete tror jeg..

Men jeg vil gjerne høre hvordan dere hadde det!! :blunke:

Gjest Tristessa
Skrevet

Takk for et hyggelig treff, håper jeg ikke har oppført meg for udannet! Synd med formen, halvdøv som jeg var. Men jeg hadde i alle fall en hyggelig kveld med en masse hyggelige mennesker.

Skrevet

Takk sjølv, var koseleg å møta deg (og ja, alle andre òg.)

Og folkens, kor mange har lyst å få med seg reprisen? ;-)

Skrevet

Heisann! Rakk innom litt jeg også. Koselig å hilse på dere alle :)

Skrevet

Takker også!!

Det var veldig koselig :P Angrer ikke.. :wink:

(av sladder så kan jeg legge til at noen rampejenter sneik på nattoget...)

Skrevet

Ja, hvor ble det av referatet?

At det var koselig, tviler vi jo ikke på. :blunke:

Det er de juicy detaljene vi vil ha.

Som for eksempel:

Hvem var det som snek på nattoget?

På hvilken måte var Tristessa udannet?

Når kommer reprisen?

Hva skjedde hvor, når og med hvem?

:ler:

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg hadde håper på å bli første som skrev!!! :cry: heheheh!!!

Tilde Crazee Hege Marianne Remy Milo Trisessa Vims

Det var kjempekoselig å møte dere! Hadde en kjempekjekke kveld! Selv er jeg litt sliten nå.. :Gjesp: Samboern lurer sikkert litt nå som jeg gikk på pcn før jeg går å legger meg.... :forvirra: Men det tar vi ikke så tungt!

Til dere som ikke kom, jeg håper dere kommer neste gang for det var veldig kjekt.

Natta alle sammen!!!

Skrevet

Takk for en koselig kveld alle sammen ja,

Det var kjempekjekt å møte dere alle sammen. Det må ikke bli så lenge til vi har ett nytt treff :)

Gjest sunshine-t
Skrevet

ok, for ta det med nattoget først, så regner jeg med at det er Tilde og meg det siktes til? For det var vel ikke så mange andre som tok toget? Vimsen var også med på toget, men snill og ærlig som hun er,så betalte hun rett før hun skulle av toget, noe som jaffal ikke mange hadde gjort :lol: Rettere sagt, noe som ikke Tilde og meg gjorde. Men de kom aldri og skulle ta betaling, så da gadd jo ikke vi løøøøpe etter de liksom hei du!!! jeg har så mye penger, kan du ta litt?? Så det så :ler:

Ellers av referatet:

Marianne. De sier jo at de flotteste kommer sist :ler:

Etter vi hadde vært der, gikk vi på den irske igjen. Tristessa gikk hjem etter Dollys, så det var jo litt kjipt. Milo og følge var neste ut å dra hjem, da følget hans skulle begynne i ny jobb i dag. Etterpå ble resten sittendes der og drikke og kose oss. Crazee drakk ikke da, men jeg fikk han til å ta en slurk av Smirnoff`en min :D Så måtte vi ta kvelden. Remy visste ikek hvor bussen hennes gikk i fra, så Marianne måtte hjelpe henne litt der, ja. Hehehe!!! Og Crazee er så sprek at han gikk hjem. Mens som sagt, Tilde, Vimsa og jeg tok nattoget. Og jeg kom 45min forsinket hjem...Arhg...

jeg håper virkelig ikke at jeg har glemt noen asså!!! Litt flaut det hadde vært...hehehheh!!!!!!!!!nok en grunn å hate NSB... Hehehe!!

Det var alt tror jeg! Viss jeg har glemt noe,som jeg helt sikker har, så er det bare å fylle inn :)

Gjest sunshine-t
Skrevet

JOOO!!!!!!! Deet glemte jeg å si!! Milo fikk meg til å smake pizza med pesto, champinion og FETAOST!!!!!!!! Jeg har sagt jeg aldri skal smake det for det ser så ekkelt ut, men jammen hadde jeg ikke rett! :Nikke:

Men, men, jeg syntes jeg var flink som prøvde. Jeg satt jo med tårer i øynene etterpå og Crazee har foreviget det hele med et bilde, så nå har jeg bevis!!! Heheheh!!!

Det var nå jeg skulle hatt den spy-smilyesen, Hege!! Hehehehe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...