Crazee Skrevet 23. august 2003 #101 Skrevet 23. august 2003 Må innrømma at eg trivest best på ikkje røyk, for då slepp eg rennande auge. Men så lenge det ikkje er så mykje, og eg ikkje får det i augene så skal det gå. (Kryssar fingrane) Men eg ska jedna noge aent så min stemme telle kje så møje. No må du prioritere rett her. Eg meinar, sjølv har eg gitt beskjed til mammo at eg ikkje kjem i bursdagen hennar den dagen...
Marianne Skrevet 24. august 2003 Forfatter #102 Skrevet 24. august 2003 Men Crazee hvis du ikke tåler røyk er det jo dumt å sitte der. Du avgjør du, men vil ikke at du skal sitte å ha vondt hele kvelden da.
Gjest sunshine-t Skrevet 25. august 2003 #103 Skrevet 25. august 2003 ja jeg er enig med marianne, at viss det er noen som føler ubehag, så sitter vi ikke på røyk, JEG har ikke noe problemer med å flytte meg viss jeg skal røyke. vimsevips; jeg kommer med marianne med det toget som er i sandnes kl 1830. er du med eller er det for tidlig? skal ta en kald en eller noe før vi drar på dollys. og resten; siden vi skal ha treff, er det utveksling av navn her eller når vi møtes? eller skal vi ta det med nick til lørdag? nuss og klem tone
Crazee Skrevet 25. august 2003 #104 Skrevet 25. august 2003 Jo, eg vil gjerne at me sit på ikkje-røyk. :-) Utveksling av namn og/eller nick kan me ta på Dolly laurdag, så kan dei som vil stadig vera anonyme her på nettet :-)
Marianne Skrevet 25. august 2003 Forfatter #105 Skrevet 25. august 2003 Da gjør vi det, så kan vi gå til ett annet bord hvis vi eller hvis det er nydelig vær kan vi jo sitte ute på uterestauranten og. Og på Onsdag bestiller jeg bord så da håper jeg mange flere har meldt seg på til da Da vet Tristessa og hvordan formen er
Gjest sunshine-t Skrevet 25. august 2003 #106 Skrevet 25. august 2003 crazee; god ide. du vet, blondier som meg tenker ikke alltid lengre enn nesen
Marianne Skrevet 26. august 2003 Forfatter #107 Skrevet 26. august 2003 Da tar vi en kjapp oppsummering sånn at jeg er sikker til i morgen Og de som har sagt de kommer er: Marianne Remyline Crazee Milo Minderbinder + anstand Englepusen Vimsevips sunshine-t Tristessa Så hvis dere ikke har meldt dere på nå så er det snart så kom igjen folkens. Og syns dere det er skummelt uten noen kjente så ta med mannen/konen en venninne eller venn. Ikke noe i veien for det vet dere Og til dere som har meldt dere på og til dere som kommer til å melde dere på Jeg gleder meg masse til en kjempekoselig kveld
Gjest sunshine-t Skrevet 27. august 2003 #108 Skrevet 27. august 2003 3 dager igjen!! *sunny hr full nedtelling*
Milo Minderbinder Skrevet 28. august 2003 #110 Skrevet 28. august 2003 Jeg gleder meg. Primært skrev jeg dog dette innlegget, fordi jeg til min skrekk oppdaget at tråden om treff i Oslo hadde et innlegg mer enn denne tråden.. Milo
Crazee Skrevet 28. august 2003 #111 Skrevet 28. august 2003 Men til gjengjeld så er det leeeeenge til deira treff. Kan jo nesten telja månadar...
Væren Skrevet 28. august 2003 #112 Skrevet 28. august 2003 Dere får det sikkert koselig! Ha et fint treff, da! Rogalam er best! Hilsen
Gjest sunshine-t Skrevet 28. august 2003 #113 Skrevet 28. august 2003 jeg er sikker på at vi kommer til å kose oss!! we are family, ive got all my KG`ers with me... greit jeg skal slutte å synge, men dere tok jaffal poenget!! NOTE to marianne; hold meg unna karaokebaren..heheh!!!!
Marianne Skrevet 28. august 2003 Forfatter #114 Skrevet 28. august 2003 NOTE to marianne; hold meg unna karaokebaren..heheh!!!! Okidoki
Milo Minderbinder Skrevet 28. august 2003 #115 Skrevet 28. august 2003 Crazee...... Jeg har fått reservert to timer til deg på karaokebaren, til å synge "How much is that doggie in the window?" etter et utall av forskjellige orkestreringer. Greit? Milo
Tilde Skrevet 28. august 2003 #116 Skrevet 28. august 2003 Skal dere på karaoke også...?! :enig_animasjon:
minniepus Skrevet 29. august 2003 #117 Skrevet 29. august 2003 Jeg har ikke sagt så mye her inne tidligere, vet ikke om jeg tør å komme i morgen. Men sånn i tilfelle, hvordan vet jeg hvem dere er (kanskje et dumt spørsmål; det bordet med masse jenter rundt...)?
Gjest sunshine-t Skrevet 29. august 2003 #119 Skrevet 29. august 2003 crazee: ja det holder sikkert med to timer. får ta til takke med det jeg får... Tilde: neida, vi skal ikke på karaokebar. det var bare meg som prøvde å være litt morsom minniepus: jeg håper virkelig du komme ri morgen, det hadde vært kjempekoselig!!
Fru Fomle Skrevet 29. august 2003 #120 Skrevet 29. august 2003 Jeg kan dessverre ikke komme i morgen. Min mor skulle egentlig komme på besøk i helga og kunne vært barnevakt, men hun ringte i går og sa hun ikke kommer likevel. Ha en hyggelig kveld, så håper jeg det blir flere anledninger senere..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå