Gå til innhold

Rogalandstreff 30 august :)

Marianne

Anbefalte innlegg

Hmmm.... dere som skal... kjenner dere hverandre fra før hele gjengen, eller...?  

@lfa - lener seg fortsatt til smugkikkergjengen.  :lol:

Kjenner dei andre omtrent like godt som eg kjenner deg, @lfa.

Og når du veit det, så fekk du vel brått lyst til å bli med, du òg? :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner Marianne, som jeg var så heldig å bli kjent med via nettet.De andre kjenner jeg like godt som jeg kjenner deg.

Jeg har vært på et treff før, og det var Marianne som dro meg med, noe jeg ikke angrer på i dag.Det var kjempe kjekt og vellykket.

Håper at du kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles litt pysete, jeg da... :oops:

Det hadde jo vært gøy........

.... men jeg tror jeg har lovet ut litt kvalitetstid med sofaen den kvelden....

Vi ser hverandre alt for sjelden.....

... På den andre siden kunne jeg jo tatt med hjem noen pizzasmuler.....

........Da hadde jeg hatt noe og gjort dagen etter også.... (støvsugd sofaen)

.............. Er litt skummelt å ta toget til Sandnes også, da... :o

Regner nemlig ikke med at jeg finner frem med bil i mørket. :ler:

Må tenke litt til..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t
.............. Er litt skummelt å ta toget til Sandnes også, da...  :o  

Regner nemlig ikke med at jeg finner frem med bil i mørket.  :ler:  

:-?

Uten at det skal bli tatt opp feil.. ( :lol: ) Hvor holder du til da?

Jeg må ta toget et godt stykke.. Men det er fordi jeg sannsynligvis ikke har bil da*sunny haater toget* jaja, må man så må man.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at jeg vil være med :P

Hvilket ord er reservasjonen på ?

Gruer meg litt, så det kan hende jeg blir med @lfa på hennes svært viktige sofa møte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du har lyst til å være med.Bordet er ikke reservert enda, men Marianne kommer sikker tilbake med mer info. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at det skal bli tatt opp feil.. (  :lol:   )   Hvor holder du til da?

Jeg må i så fall ta toget fra byen (Stavanger). Ser at du reiser motsatt vei, så da kan vi ikke ta det forhatte toget sammen heller... :-?

Er det noen påmeldingsfrist?

Er en del som må klaffe for at jeg skal kunne komme også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.

Jeg kommer sammen med, for aa bruke Crazees utrykk, anstand. Hvis det er reservert bord, regner jeg med at det er lagt ut kjennetegn av typen en svoren kg-bruker ikke kan ta feil av. Uansett kan jeg si at jeg vil kunne kjennes igjen ved at jeg er hoey, og at jeg vil ha paa meg sort skjorte med doedningehode paa.....det var den styggeste skjorten i butikken, og jeg greide rett og slett ikke aa la vaere. Jeg kan foroevrig legge mitt ansikt i forvirrede folder, av den typen man har naar man leter etter noe man ikke helt vet hva er. Ellers kan vi jo alle ha en diger rhododhendron-blomst i knappehullet.

Er foroevrig fremdeles i Sofia paa ferie, og kommer hjem i morgen, paa soendag. Det blir fint aa faa komme hjem igjen. :)

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg ei pingle,men jeg vet ikke helt om jeg våger altså..

Er litt sjenert når jeg treffer "nye" folk, skumle saker, og tenk om jeg har skrevet noe utrolig teit som dere kommer til å le av meg for (for de som leter kan sikkert finne noe..)og tenk om jeg faktisk kjenner noen av dere fra før..og tenk at om jeg nå kommer så komer dere alle til å vite hvem jeg er... :o

Jeg vil også ha en anstand!

Og Milo,er ikke rhododhendrummene avblomstret da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg ei pingle,men jeg vet ikke helt om jeg våger altså..

Er litt sjenert når jeg treffer "nye" folk,[...]

Kan ikkje tru at du er meir sjenert enn meg - for eg er sjenert, eg. Men - den som intet vågar intet vinn :-)

Kjenna kvarandre igjen? Tja - eg kan jo ha på meg skjørt, så blir det lett å finna meg - og så kan alle samla seg rundt meg ;-)

Og elles kan eg vera anstanden din eg, Tilde... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..hadde du hatt kilt på i plassen så kanskje det kunne vore aktuelt Crazee :sjarmor: Trur jeg hadde blitt litt flau i tillegg elles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tilde, jeg kan være din anstand og så kan du være min. :blunke:

Jeg trenger nok også en anstand, nemlig. :-?

Ellers så bor jeg på feil side av fjorden, jeg da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å eg bur på Klepp. :)

Men adle så he lyst kan jo ta med ein viss dokker vil det.

Men treff er kjempekjekt og etter ett treff så sitter en i igjen med ett inntrykk av personene slik de var på treffet. Det er mange folk og mye å skille og en kommer egentlig ikke på etterpå hvem som mente hva og så videre. Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri gått hjem og lest gjennom for å finne ut mer om personer jeg har vært på treff med. Men man får ett ansikt på ett nick. Og det er veldig kjekt å treffe og bli kjent med nye mennesker syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må i så fall ta toget fra byen (Stavanger). Ser at du reiser motsatt vei, så da kan vi ikke ta det forhatte toget sammen heller... :-?

Eg bor på sama siå så deg, så me kan ta toget eller bussen sammen hvis du vil?

Ellers er jeg enig med Marianne, eg huske ikkje ka de forskjellige har skreve, og ikkje sjekke eg det opp før et treff heller.

Et treff e kjemepe kjekt og annbefales, men eg forstår godt de så ha sommarfugler i magen, for eg huske godt då eg sko på mitt fysta treff.Satt og veide for og i mot i mange dager, men heldigvis klarte Marianne å øvetala meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men treff er kjempekjekt og etter ett treff så sitter en igjen med ett inntrykk av personene slik de var på treffet.

Ja, nettopp derfor er det ekstra skummelt å dukke opp. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...