royaltrux Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Lurer rett og slett om det er dumt om jeg tar bestille en liten oppmerksomhet til samboeren min på vår 2 års "dag" i lokalavisen sin familiesidene. Jeg har bestilt hotell for en liten weekend og vi skal ut til restaurant også, og da tenkte jeg det hadde vært litt koselig. Men da vet jeg ikke helt siden jeg er amerikansk, kanskje det er for teit? Takk på forhånd om du kan rådet meg litt her
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Lurer rett og slett om det er dumt om jeg tar bestille en liten oppmerksomhet til samboeren min på vår 2 års "dag" i lokalavisen sin familiesidene. Jeg har bestilt hotell for en liten weekend og vi skal ut til restaurant også, og da tenkte jeg det hadde vært litt koselig. Men da vet jeg ikke helt siden jeg er amerikansk, kanskje det er for teit? Takk på forhånd om du kan rådet meg litt her Synes det var en koselig tanke, jeg. Om det er vanlig, tror jeg nok ikke, da det ikke er en "typisk" merkedag. Men, det er jo en merkedag for dere. Jeg ville vel kanskje hørt med samboeren først, sånn at han er forberedt på det og ikke reagerer negativt.
Gjest Jente38 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Lurer rett og slett om det er dumt om jeg tar bestille en liten oppmerksomhet til samboeren min på vår 2 års "dag" i lokalavisen sin familiesidene. Jeg har bestilt hotell for en liten weekend og vi skal ut til restaurant også, og da tenkte jeg det hadde vært litt koselig. Men da vet jeg ikke helt siden jeg er amerikansk, kanskje det er for teit? Takk på forhånd om du kan rådet meg litt her Sånt er jo veldig engelsk/amerikansk da, men JEG hadde blitt sjarmert i senk om min samboer gjorde det. Jeg syns du skal gjøre dette. Kjempekoselig overraskelse og jeg er sikker på du vil få mange positive tilbakemeldinger fra slekt og venner
Pooh Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Sånt er jo veldig engelsk/amerikansk da, men JEG hadde blitt sjarmert i senk om min samboer gjorde det. Er det? Bor i USA og har aldri sett slike annonser. Men sikkert en koselig ide. Jeg hadde ogsaa blitt sjarmert av det.
lovenemo Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Synes det høres helt teit ut, men om du vil gjøre det så er det jo bare å kjøre på
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Synes det høres litt fjollete ut jeg da - det er jo ikke bryllupsdag en gang.
LitaPia Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Jeg hadde syntes det var kjempesøtt om sambo gjorde det for meg,men han hadde garantert syntes at det var kleint og litt for sukkersøtt dog, jeg kunne godt funnet på noe sånt i min rosa,sukkerspinn romantiske verden :rødme:
Rexina Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Gjør det som føles rett for dere og ikke for alle andre. Det er jo det som teller:)
Gjest Miley Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Jeg ville ikke stusset om jeg så en slik annonse, hvertfall.
Gjest LonelyAngel Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 Synes det var kjempe ksoeligt av deg. Synes det er bra når to personer husker på å gjøre slike ting som dette, og ikke bare havner i kjedelige rutiner. Kjør på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå