Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er tom, har ingen anelse om hva jeg skal gi mannen. Egentlig føler jeg at jeg har "brukt opp" alt. Slipsnål, mansjettknapper, smykker, tommelringer, parfymer er skapet fullt av. Bøker og ja, jeg har virkelig ingen anelse.

Noen som kan bidra med gode forslag?

Endret av Pest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett års bryllupsdag er "papir-bryllupsdag"...

Hva med noe som relaterer til det?

En fin bok om en av hans interesser, eller noe slikt kanskje?

Skrevet

Ja, jeg hadde tenkt på det. Det er bare det at han fikk to bøker til jul og har såvidt begynt på ene. Men det er et veldig aktuelt forslag, det finnes jo en verden full av fantastiske bøker og i min verden får en ikke for mange.

Besøk til bokhandel er notert.

Skrevet

Papir kan jo også være fotopapir - hva om noen litt frekke fotografier av deg, muligens også innrammt hvis du tør henge det/de opp? Det er muligens noe han ikke har ennå? ;)

Skrevet

Hehe, det var en fin ide. Men nå har jeg somlet bort tiden slik jeg bare har en uke igjen og på den uken har jeg null alenetid og skolebarnet vil nok lukte muffins i mosen om jeg låser meg lenge inne på soverommet med et fotoapparat..

Men ideen er suveren, så den skal jeg spare til bursdag. *lagre*

Skrevet

Ok, la oss tenke videre med papir - kanskje noe som kan brukes opp? Konsertbilletter? Sesongkort for fotball/håndball/osv?

Muligens noe litt mer vanlig da - som årsabonnoment av et blad han kunne være interessert i?

Hvis dere er foreldre, kan du arrangere en frikveld, så noen kan passe barna? Muligens du kan gi deg selv som 'gave'? Lage noe spesielt bra middag eller gå ut til middag, kjøpe litt finere og frekkere undertøy, samt med en massasje med diverse oljer og muligens tja.. det som skulle føle naturlig :lol:

Synes ofte selv at bursdagsgaver er litt mer 'ting-gaver', mens markeringer av bryllupsdager og sånt kan gjerne være litt mer.. personlige ;)

Skrevet
Noen som kan bidra med gode forslag?

Ja, IKKE kjøp noe som helst.

Hvorfor vil du deg så vondt at du vil "opprette" enda en gavedag? Er det ikke vanskelig nok å finne på gaver til jul og bursdag?

Gå ut og spis, lag god mat hjemme, gjør noe koselig, men start ikke flere gavedager.

Det er iallefall min mening. :sjenert:

Skrevet
Ok, la oss tenke videre med papir - kanskje noe som kan brukes opp? Konsertbilletter? Sesongkort for fotball/håndball/osv?

Muligens noe litt mer vanlig da - som årsabonnoment av et blad han kunne være interessert i?

Hvis dere er foreldre, kan du arrangere en frikveld, så noen kan passe barna? Muligens du kan gi deg selv som 'gave'? Lage noe spesielt bra middag eller gå ut til middag, kjøpe litt finere og frekkere undertøy, samt med en massasje med diverse oljer og muligens tja.. det som skulle føle naturlig :lol:

Synes ofte selv at bursdagsgaver er litt mer 'ting-gaver', mens markeringer av bryllupsdager og sånt kan gjerne være litt mer.. personlige ;)

.

Ja, IKKE kjøp noe som helst.

Hvorfor vil du deg så vondt at du vil "opprette" enda en gavedag? Er det ikke vanskelig nok å finne på gaver til jul og bursdag?

Gå ut og spis, lag god mat hjemme, gjør noe koselig, men start ikke flere gavedager.

Det er iallefall min mening. :sjenert:

Ja, jeg ska gjøre noe ekstra ut av det og vi drar bort den helgen, det blir med barna, men det blir kjekt likevel. Kanskje jeg skal ordne barnevakt til helgen etterpå, så kan vi dra ut og spise. Det er jo en veldig god ide.

Også liker jeg å gi gaver, jeg elsker å både gi og få gaver. Så jeg innfører gjerne en gavedag til. Men jeg tror jeg satser på noe frekt og freidig, så kanskje han kan få en bok i tillegg.

Takk for tips, begge to. Jeg har følt meg hjernedød på gavefronten. Nå er jeg i alle fall inspirert og fylt opp med gode ideer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...