Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 ... som kan anbefale en virkelig GOD og HOLDBAR øyenbrynsgelè? Evt et alternativ til øyenbrynsgele? En som t.o.m holder MINE strie, lange øyenbryn på plass, uten at man blir helt "stiv i maska"- som man jo blir av vanlig hårgelè f.ex.
Gjest sani Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 har du prøv å trimme dem litt ? har lange selv, men trimmer dem ned, ser penere ut også...
Gjest Sandie Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 ... som kan anbefale en virkelig GOD og HOLDBAR øyenbrynsgelè? Evt et alternativ til øyenbrynsgele? En som t.o.m holder MINE strie, lange øyenbryn på plass, uten at man blir helt "stiv i maska"- som man jo blir av vanlig hårgelè f.ex. Jeg må innrømme at jeg til dette formålet bruker hårvoks av typen Dax Wawe & Groom (den røde boksen). Tar litt på øyenbrynene med fingrene (bare litt) og grer deretter brynene på plass med en øyenbrynsbørste. Synes det funker veldig bra!
Gjest Gjest_anya_* Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 jeg bruker H&M sin, og er kjempefornøyd med den. Den holder i allefall mine ville øyenbryn på plass:D
desert_rose Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 jeg bruker Bare Essentuals sin som jeg fant på ebay. den er god og holder mine strie edderkoppbryn (!) på plass (i tilegg til trimming). etterlater heller ikke noe rester av gelen på brynene. veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå