Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker nå YSL sin matt touche primer. det hjalp bra på blankheten min før men nå har den ikke samme effekt. nesten ikke noe i det hele tatt

så jeg lurer på om noe av mineral makeup primerene forhidrer blankhet?

har prøvd i.d sin mineral veil ( innholder jo skimmer så den matter jo ikke akkurat, gjør det bare blankere i t-zonen).

har også prøvd pure lux mineral makeup sin primer i pulver form, også meow mineral cosmetics i pulverform.

merket ingen forskjell på blankheten med og uten primeren.

prøvde også disse top coat, finish powder. til ingen nytte. bruker vanlig med pudder, ikke for mye eller for lite.

gjør jeg noe feil eller har dere noen tips?:)

bruker riktig hudpleie for min kombinerte hud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd Smashbox Photo Finish Light. Ikke fornøyd... Den bare kaket seg og smuldret opp og gjorde at huden så supertørr ut. Kanskje jeg rett og slett ikke har fet nok hud for den? Vet ikke...

Skrevet
Jeg har prøvd Smashbox Photo Finish Light. Ikke fornøyd... Den bare kaket seg og smuldret opp og gjorde at huden så supertørr ut. Kanskje jeg rett og slett ikke har fet nok hud for den? Vet ikke...

aah oki skal se om den er noe for meg da. hvis du sier du har fet hud, da jeg har veldig blank hud vil den kanskje fungere for meg:)

Skrevet
aah oki skal se om den er noe for meg da. hvis du sier du har fet hud, da jeg har veldig blank hud vil den kanskje fungere for meg:)

Det ytterste hudlaget mitt er ganske tørt har jeg funnet ut nå, men i T-sonen var huden veldig fet og blank før. Men det er blitt mye bedre, jeg hadde bare ikke skjønt ennå at jeg ikke lenger har veldig fet hud da jeg bestilte primeren i light-versjonen, så er nok egentlig litt feil primer til meg i utgangspunktet :gjeiper: Så ja, kan hende den fungerer på deg!!! :)

Skrevet
Det ytterste hudlaget mitt er ganske tørt har jeg funnet ut nå, men i T-sonen var huden veldig fet og blank før. Men det er blitt mye bedre, jeg hadde bare ikke skjønt ennå at jeg ikke lenger har veldig fet hud da jeg bestilte primeren i light-versjonen, så er nok egentlig litt feil primer til meg i utgangspunktet :gjeiper: Så ja, kan hende den fungerer på deg!!! :)

okei da så. hehe lett å gjøre feil på det der med hvilken hudtype du egentlig har osv. bra det har blitt bedre da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...