Gå til innhold

Kamerat som legger an på dama

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende gjest
Skrevet

Dama mi og jeg har en felles kamerat som vi har kjent i en årrekke. Hun har kjent han så og si hele livet, mens jeg ble kjent med han på ungdomsskolen. Vi er alle sammen midt i 20årene. Han er en allright og hyggelig gutt til vanlig, og vi finner ofte på saker sammen. Enten bare jeg og han eller oss alle tre.

Han er evig ungkar og flørter med alt og alle på fest, noe som forsåvidt er greit for min del. Han gjør som han vil. Nå i det siste har det derimot tatt seg litt opp. Han har fortalt min kjære at det egentlig bare er henne han vil ha, og at sånn har det alltid vært. Hun ble ganske satt ut, og visste ikke helt hva hun skulle si. Så hun spurte han om hva det var han ville høre, eller om det bare var slik at han skulle få ut det han hadde på hjertet. Så vidt jeg forstod, fikk hun ikke noe klart svar på det. Videre fortalte han at han var glad for at hun var sammen med meg, for jeg er en så flott fyr osv.

Hadde det vært noen andre som hadde forsøkt seg på noe sånt noe, hadde jeg nok blitt fysisk på festen i tillegg til å bryte all kontakt i etterkant. Men dette er jo en av våre nærmeste venner..

Hva skal vi gjøre? Ta det opp med han når han er edru? Hjelper det? Eller skal vi bare la dette "blåse over"? Jeg er ikke redd for at følelsene hans blir gjengjeldt av min bedre halvdel, så på den måten er det ikke noe "problem". Dessuten var jo dette i fylla. Det kan jo være at det var et dårlig sjekketriks?

Vi lurer veldig på hva vi skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kjenner jeg meg litt igjen. En felles venn av meg og min kjære fortalte meg helt plutselig at han hadde følelser for meg og det hadde vært slik så lenge har kunne huske, denne typen var også veldig flørtete av seg og var ikke edru når han sa det. Jeg sa ingenting til kjæresten min om dette, for jeg ville snakke med kameraten vår om dette først i edru tilstand.

Folk sier mye rart når de er fulle. Følelser blir sterkere enn de ville vært ellers, og det er tydelig at denne vennen deres er glad i kjæresten din. Det trenger ikke nødvendigvis å bety at han mente det på den måten. Mange tenner fortere på plugga når dem drikker, og begynner å sloss. Noen gråter oftere i fylla osv.

Snakk med han i edru tilstand! Jeg er sikker på at dette løser seg.

Skrevet

Mulig dette bare var en måte for ham å uttrykke hvor mye han setter pris på henne, bare at det kom litt voldsomt ut. Mulig han sa det på spøk også?

Uansett..la det "blåse over"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...