Hexagon Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har akkurat sluttet på p-ring, og begynt å følge med på syklusen min. Den er litt kortere enn jeg hadde trodd. men jeg syntes det er spennende å følge med! Fikk mensen: 15 desember (sluttet på p-ring rett før, så dette var vel kanskje ikke ordenlig mensen?) 9 januar 1 februar 23 februar Så jeg har altså hatt: 25 dagers syklus 23 dagers syklus 22 dagers syklus Det er litt kort Hva har dere andre?
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har syklus fra 26-28 dager, det varierer veldig.
Gjest Snurp Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 32-40 dager. Jeg har eggløsning og alt er normalt, men det er litt irriterende lell, når man må vente 40 dager fra start til slutt. Det blir så utrolig mye venting.
Hexagon Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 Ja, det er jo en fordel med kort syklus, at man får flere PP. Ulempen er mensen oftere. Jeg vet ikke om jeg er helt i rute enda, etter p-ring-slutt. Men har fått utslag på el-test.
Gjest tyttebær Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Mine sykluser er ca 77 dager lange. Det er ganske upassende med tanke på at me prøver å få ein spire til å gro! Skulle fint hatt TR på besøk kvar 20. dag, om eg kunne det! Då hadde eg i allefall hatt EL mykje oftere!
Pinkie Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 De er på ca. 29 dager. Varierer litt, men stort sett er den veldig regelmessig.
Gjest Ingrid-84 Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 25-32 dager. Veldig veldig uregelmessig.
Murf Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Jeg trodde jeg hadde 28dagers sykluser, for det er jo det "alle" har. Etter å ha kikket litt mer på kalenderen, fant jeg ut at jeg har kortere sykluser, ca 21 dager. For korte sykluser kan være dumt mht til prøving siden fasen fra eggløsning til evt mens blir for kort til at egget får feste seg, men vi har hatt flaks to ganger, første gang etter en syklus, denne gangen etter 4 sykluser.
Strix Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 28-32 dager. Korte sykluser er ikke nødvendigvis noen fordel, som Murf sier, er det ikke alltid egget rekker å feste seg skikkelig ved korte sykluser. Men dette varier er fra person til person. Du kan lese mer her
Kirin Skrevet 24. februar 2009 #11 Skrevet 24. februar 2009 Jeg trodde jeg gikk etter klokka, som før min p-pilletid, men nå varierer det fra 24 til 29 dager. Før var det alltid 28, og en dag +/- en gang i blant. Og det blir stadig mer uforutsigbart dessverre.
Gjest imli Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Har som regel hatt 26-28 dagers sykluser, men sist gang jeg ble gravid, må det ha vært en laaaaang en; var på tidlig UL og ble satt to uker tilbake ift menstermin.
Hexagon Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 25. februar 2009 28-32 dager. Korte sykluser er ikke nødvendigvis noen fordel, som Murf sier, er det ikke alltid egget rekker å feste seg skikkelig ved korte sykluser. Men dette varier er fra person til person. Du kan lese mer her Oj, det visste jeg ikke Tenkte at det bare var en fordel jeg
Gjest Gjest_Tuppa_* Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Tror jeg har gjennomsnittlig sykluser på 37 dager. Vanligvis nøyaktig 37 dager.... Men er under et år siden jeg sluttet på Piller, og mener at jeg hadde kortere før pillene? Mystisk. Får se hvordan det utvikler seg. Men har hørt at sykluser blir kortere med årene så.
Gjest Gjest_Tuppa_* Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 Oj, det visste jeg ikke Tenkte at det bare var en fordel jeg kommer an på hvor lang din lutealfase er. Over 10 dager lutealfase er ønskelig for at et evt befruktet egg har muligheten til å feste seg.
Hexagon Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 25. februar 2009 kommer an på hvor lang din lutealfase er. Over 10 dager lutealfase er ønskelig for at et evt befruktet egg har muligheten til å feste seg. Tok el-test forrige syklus, og fikk positivt på dag 11, og hadde 22 dagers syklus. Så da er det 11 dager da... Men det varierer jo sikkert.
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 9. mars 2009 #18 Skrevet 9. mars 2009 hei. jeg legger meg på her eg.. rart at sykluslengeden til kvinner kan variere såpass mye.. jeg har selv hatt syklus på 28-31 dager.. og det i mange år. men de siste to måndene har jeg hatt såpass lang som 46 dager.. va kan det komme av.? jeg bruker ikke prevansjon. og har ikke brukt det på leeenge. og jeg er hell ikke gravid.(tok en test i går) så synst dette er veldig rart. det står jo på internett at det er vanlig og ha syklus på 20-38 dager.. er det flere som har d slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå