Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #41 Skrevet 24. februar 2009 Hehe, da hadblitt tatt vekk fra brudeparetde hvertfall fokuset Ja det ble en skikkelig oppklarende setning.. det jeg skulle si var at: da ville hvertfall fokuset blitt tatt bort fra brudeparet..
Malum Skrevet 24. februar 2009 #42 Skrevet 24. februar 2009 Ja det ble en skikkelig oppklarende setning.. det jeg skulle si var at: da ville hvertfall fokuset blitt tatt bort fra brudeparet.. Den første var mye morsommere, da
Aud Long Skrevet 25. februar 2009 #43 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er ikke i prinsippet imot konseptet å fri i noen annens bryllup. Derimot er det en selvfølge at det 1) har blitt klarert med brudeparet og 2) skjer litt utpå kvelden når festen er i gang og alle andre taler o.l. er gjennomført. Veldig enig med Juliane. Samla sett, ville jeg nok syntes det hadde vært koselig, om det var et nært vennepar som hadde bestemt det i vårt bryllup, fordi det handler om at kjærligheten og positiviteten brer om seg i et så hyggelig selskap som et bryllup det er. Hadde nok blitt langt mer såret om det var snakk om noen som gikk skikkelig på fylla, og kom med usmakelig oppførsel utover kvelden. Når det skal sies, bør det jo være litt utpå kvelden, når bryllupet har fått satt seg, og aller helst klarert. Nå må det jo også sies, at det nok føles ubehagelig for mange med offentlig frieri, og at man bør være veldig sikker på svaret før man buser ut med frieri med mange tilskuere. Jeg kan ikke se på bryllup kun som parets dag, men også en fin, romantisk og fruktbar dag med venner og familie. Men man må jo se litt ann hvems bryllup det er, hvor nære man er som venner, og hva paret er konfortabel med. Slik som TS eksempel viser til ble skikkelig kræsj. Leit at terrenget ikke ble sondert i forkant i dette tilfellet, og at det ble så ubehagelig for brudeparet.
Gjest Nænnæn Skrevet 18. april 2009 #44 Skrevet 18. april 2009 Hårsår??? Jeg hadde blitt skikkelig skuffet og lei meg, helt ærlig! Dette er bruden og brudgommens dag, og jeg må virkelig si jeg forstår denne brudens skuffelse!! Dårlig gjort!
leirbål Skrevet 18. april 2009 #45 Skrevet 18. april 2009 Hårsår??? Jeg hadde blitt skikkelig skuffet og lei meg, helt ærlig! Dette er bruden og brudgommens dag, og jeg må virkelig si jeg forstår denne brudens skuffelse!! Dårlig gjort! Helt enig i dette. Brudeparet har denne ene dagen som bare skal handle om dem. Da er det dårlig gjort å "stjele" oppmerksomheten på denne måten.
Phaedra Skrevet 19. april 2009 #46 Skrevet 19. april 2009 Hadde ikke syntes det var noe stort problem, men hadde sikkert blitt litt paff. Hadde uansett syntes det var best (og helt sikkert sagt det var greit) hvis hun hadde spurt på forhånd.
eleit Skrevet 19. april 2009 #47 Skrevet 19. april 2009 Min kjære fridde til meg i bryllupet til hans søskenbarn (som også er et vennepar av oss).. Han hadde da spurt brudeparet tidligere og de synes det bare var koselig. Det ble planlagt sammen med dem og toastmaster, og lagt som et av de siste "innslagene" på kvelden. Dette gjorde at det ikke ble en masse oppmerksomhet rundt oss hele dagen. Det ble ingen negative reksjoner på dette i ettertid av andre (så vidt jeg har hørt da) heller Jeg hadde synes det var bare artig om noen hadde fridd i vårt bryllup, men hadde nok blitt veldig satt ut om jeg ikke hadde fått spørsmål om det var ok på forhånd.. Altså, jeg forstår veldig godt at denne bruden reagerte på det. For det første er jo middagen i de fleste bryllup den mest "høytidsstemte" stunden, og i tillegg gjor jo dette at de nyforlovede vil få en masse oppmerksomhet gjennom hele dagen. For det andre mener jeg at om noe slikt skal gjøres, så må brudeparet også tenne på ideen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå