Gå til innhold

Flate brudesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en norsk nettbutikk med mye lekkert i brudesko, også flate! :danse:

Brandos Her tror jeg at jeg skal bestille meg brudesko :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant fine sko i DNA skobutikken http://www.dna-shoes.com/ de har ikke nettbutikk, men har jo butikker mange steder i landet. De kostet 399,- og jeg er veldig fornøyd med de, veldig behagelige å ha på! Litt dårlige bilder, tatt med webcam, men de gir ett lite inntrykk :gjeiper:

post-23835-1235495304_thumb.jpg

post-23835-1235495315_thumb.jpg

Skrevet
Jeg fant fine sko i DNA skobutikken http://www.dna-shoes.com/ de har ikke nettbutikk, men har jo butikker mange steder i landet. De kostet 399,- og jeg er veldig fornøyd med de, veldig behagelige å ha på! Litt dårlige bilder, tatt med webcam, men de gir ett lite inntrykk :gjeiper:

*løper å kjøper* Nyyydelige!

Gjest hopeful
Skrevet

Flere som vet om flate brudesøye sko?? Er så klumsete i høye hæler, og er høy nok fra før!

*dytte dytte*

Skrevet
Flere som vet om flate brudesøye sko?? Er så klumsete i høye hæler, og er høy nok fra før!

*dytte dytte*

Agape selger flate (ballerina) brudesko.

Skrevet

*dytte dytte*

Man finner vel et greit utvalg på utenlandske nettbutikker, ebay er sikkert en grei plass å søke. Jeg er glad jeg fant noen hos Brandos, norsk nettside, gratis frakt og retur ;)

Skrevet

Synd de ballerinaskoene som Agape har er kjempefine.

http://www.agape-brud.no/?side=prod&ty...009&start=0

Noen som vet hvordan det er med fargenyanser i forhold til kjolen?

Kunne egentlig tenkt meg og kjøpt disse skoene, men kommer ikke til å kjøpe kjole på mange måneder enda.

Jeg skal også ha lave sko, type ballerina eller lignende.

Bruker aldri sko med hæler på ellers så hvorfor denne dagen egentlig?

Hva er gæernt med det egentlig?

Skrevet
Rainbow Club har mange fine sko, helt flate eller med bitteliten hæl. Jeg var superfornøyd med disse skoene da jeg giftet meg. Fant ikke de jeg hadde, men de var omtrent som disse:

http://www.rainbowclub.co.uk/collection.ht...ductID=148&

Ulempen er at de er ganske dyre.

De så fine ut. Kjøpte du de på nettet? Ser de har en butikk i Stavanger, men det er for langt unna for meg... Og jeg kjenner jeg ikke har særlig lyst til å kjøpe sko over nettet... Man må jo kjenne hvordan skoen sitter på... Brandos ser jo ut som har noen ok, men er VELDIG redd for at det ikke er den beste kvaliteten...

Skrevet

Er det noe galt med flate brudesko eller? Er ikke alle som har lyst å være 20 cm høyere enn brudgommen eller alle som trives å gå med hæler. Jeg har diverse problemer med føttene som gjør at jeg kanskje kan gå i hæler i 15 min før jeg får vondt, og ingen ser uansett skoene under kjolen så at jeg velger å ha flate sko er helt og holdent min sak!

Skrevet
Er det noe galt med flate brudesko eller? Er ikke alle som har lyst å være 20 cm høyere enn brudgommen eller alle som trives å gå med hæler. Jeg har diverse problemer med føttene som gjør at jeg kanskje kan gå i hæler i 15 min før jeg får vondt, og ingen ser uansett skoene under kjolen så at jeg velger å ha flate sko er helt og holdent min sak!

Hva slags sko en brud har, er da opp til bruden selv!! På samme måte som at det er opp til henne hva slags kjole hun har!

Jeg kommer selv til å ha forholdsvis lave sko, så jeg syntes denne tråden var helt super! Fant drømmeskoene i innlegget til trådstarter - takk skal du ha.

Jeg bruker sjelden høye hæler ellers, og blir veldig sliten i beina av det. Ønsker å ha det så behagelig som mulig på min egen bryllupsdag!

Skrevet
De så fine ut. Kjøpte du de på nettet? Ser de har en butikk i Stavanger, men det er for langt unna for meg... Og jeg kjenner jeg ikke har særlig lyst til å kjøpe sko over nettet... Man må jo kjenne hvordan skoen sitter på... Brandos ser jo ut som har noen ok, men er VELDIG redd for at det ikke er den beste kvaliteten...

Jeg kjøpte dem på Eden Brud på Grünerløkka i Oslo, tror også det er flere brudesalonger som fører det merket.

Skrevet

Hvordan er det med fargenyanser når dere kjøper sko og kjole på forskjellig sted?

Gjest AnneMona
Skrevet

...men skoene til brandos er jo helt kritthvite!! hvite sko matcher IKKE med ivory kjole! :( ... så til tross for at skoene var fine kommer ikke jeg til å bestille derfra.

Skrevet
Jeg kjøpte dem på Eden Brud på Grünerløkka i Oslo, tror også det er flere brudesalonger som fører det merket.

Da skal jeg ta en tur innom der:) skal snart en tur til Oslo. Håper de har noen "flate" sko. Jeg ønsker meg ikke ballerina sko, men noen med maks 3cm hæl... ikke lett...

Skrevet
...men skoene til brandos er jo helt kritthvite!! hvite sko matcher IKKE med ivory kjole! :( ... så til tross for at skoene var fine kommer ikke jeg til å bestille derfra.

Hvordan vet du at de er kritthvite?

Man kunne velge mellom hvit og ivory, jeg valgte ivory... En av grunnene til at jeg valgte å handle der er at de har gratis frakt og retur, så om jeg ikke skulle være fornøyd sender jeg dem bare tilbake uten å ha tapt en krone...

Gjest Gjest
Skrevet
Har funnet en norsk nettbutikk med mye lekkert i brudesko, også flate! :danse:

Brandos Her tror jeg at jeg skal bestille meg brudesko :)

Nå har jeg fått brudeskoene jeg bestilte fra Brandos. De var kjempefine! :) Virker som de er gode å gå i. Den ene skoen er litt trang, men håper jeg får gått den til.

Tenkte bare jeg skulle dele denne erfaringen :)

Gjest Gjest
Skrevet

De var heller ikke kritthvite ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...