Chord Skrevet 24. februar 2009 #1 Del Skrevet 24. februar 2009 Skal se en komedie i kveld sammen med en fyr, og jeg trenger tips på film som vi kan le masse av! Tips, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iden Skrevet 24. februar 2009 #2 Del Skrevet 24. februar 2009 Om det ikke er for seint, Yes Man med Jim Carrey er den beste komedien jeg har sett på flere år!!! Lo så jeg fikk vondt i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 24. februar 2009 #3 Del Skrevet 24. februar 2009 Hot Fuzz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #4 Del Skrevet 24. februar 2009 Kopps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 25. februar 2009 #5 Del Skrevet 25. februar 2009 Spinal tap! Hvis ikke det var kinofilm du mente da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. februar 2009 #6 Del Skrevet 25. februar 2009 What's Up, Doc? - en fantastisk morsom film. Ler så jeg griner hver eneste gang jeg ser den. Herlig og utrolig absurd. Min kjære klarte ihvertfall ikke å la være å le. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. februar 2009 #7 Del Skrevet 26. februar 2009 Get Smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. februar 2009 #8 Del Skrevet 26. februar 2009 Om det ikke er for seint, Yes Man med Jim Carrey er den beste komedien jeg har sett på flere år!!! Lo så jeg fikk vondt i hodet Helt enig! Den er kjempemorsom!!!!!!!!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, det ble Get Smart (gjett hvem som allerede hadde valgt film til oss da... ) Men takk for tipsene, blir sikkert enda en komediekveld sammen med han snart, så da skal jeg huske på bidragene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå