Chord Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Skal se en komedie i kveld sammen med en fyr, og jeg trenger tips på film som vi kan le masse av! Tips, anyone?
iden Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Om det ikke er for seint, Yes Man med Jim Carrey er den beste komedien jeg har sett på flere år!!! Lo så jeg fikk vondt i hodet
Meaty Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Spinal tap! Hvis ikke det var kinofilm du mente da...
Anglofil Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 What's Up, Doc? - en fantastisk morsom film. Ler så jeg griner hver eneste gang jeg ser den. Herlig og utrolig absurd. Min kjære klarte ihvertfall ikke å la være å le. Mvh Yvonne
MissStiles Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Om det ikke er for seint, Yes Man med Jim Carrey er den beste komedien jeg har sett på flere år!!! Lo så jeg fikk vondt i hodet Helt enig! Den er kjempemorsom!!!!!!!!!!! :gjeiper:
Chord Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2009 Ja, det ble Get Smart (gjett hvem som allerede hadde valgt film til oss da... ) Men takk for tipsene, blir sikkert enda en komediekveld sammen med han snart, så da skal jeg huske på bidragene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå