Gjest Heidi Ho Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Hvis innlegget ligger på feil plass må jeg bare beklage! Har vært sammen med verdens snilleste gutt i 1 måned nå, og han har snart bursdag (blir 20 år). Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til ham... Prisklasse: 600-1000 kr. Noen som har tips? Kan godt kjøpe flere ting! Er så utrolig glad i ham, han er det beste som har hendt meg, skikkelig romantisk av seg er han også, får tusenvis av komplimenter hver eneste dag.. Tusen takk hvis noen gidder å hjelpe meg litt her!
Suzy Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Ei bok med kjærlighetsdikt og et eller annen gutteting i tillegg som han liker. Har han noen hobbier? Evt gavekort på deg.... Til fri benyttelse Suz
Gjest Madley Skrevet 4. juli 2003 #3 Skrevet 4. juli 2003 Sko, klær? Noen kule solbriller? Sportsutstyr om han driver med sånt da:)
Gjest Dolphina Skrevet 4. juli 2003 #4 Skrevet 4. juli 2003 Hva med å kjøpe et armbånd eller kjede? Parfyme, klær, bok. Hva med et forstørret, innrammet bilde av deg eller dere sammen og ei rose?
kopfzerbrechen Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Hva med en sjømannsbrud med glidekrem? Og en kasse med øl.
Gjest Heidi Ho Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 TUSEN TAKK FOR SVAR :D Vurderer å kjøpe Play station 2 eller noe sånt. Kan man spille musikk & DVD på den?? Eller skal jeg kjøpe sånn GameCube greie? Har ikke så mye peiling på sånt jeg! Hva vil en 20åring ha? Og noen som vet ca. pris?
Thomas Skrevet 4. juli 2003 #7 Skrevet 4. juli 2003 Du kan spille DVD filmer og CDer på Playstation 2 maskiner.
Gjest Kim Skrevet 5. juli 2003 #8 Skrevet 5. juli 2003 ja, hva koster play station 2 i disse tider? Sånn ca?
Marianne Skrevet 5. juli 2003 #9 Skrevet 5. juli 2003 1798 på spaceworld ihvertfall. Men prisene varierer veldig så sjekk mange plasser.
LadyBug Skrevet 5. juli 2003 #10 Skrevet 5. juli 2003 Gi han noe sportsutstyr! Det er bedre å få han ut enn å la han sitte inne og spille Playstation???? Solbrilller var en god idè.. Rollerblades? En god krem (for eks fra biotherm e.l) En genser! Lykke til! :smile:
Gjest Coolaid Skrevet 8. juli 2003 #11 Skrevet 8. juli 2003 Gi han et gavekort på en tatovering, da vil han huske deg for alltid. Det er jo kunstverk på hud. Eller kan du være mere vågal å be han legge seg ned på sengen hvor du masserer han i timesvis med påfølgende av hans favoritt sengeleker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå