Gjest Gjest_Frøya_* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Mitt hår er litt tørt, endel frizz, halvlangt og farget. Hvilken serie er fått de beste anmeldelser? Mvh Frøya
Kihn Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg ville valgt Kerastase i ditt tilfelle; Bain Oleo-Relax shampoo og maske, eller noe fra Reflection-serien deres.
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Nå har ikke jeg prøvd Kerastase selv, men venninnen min er veldig fornøyd med de produktene hun har derifra. Er usikker på hvilke produkter det er, dessverre... Selv bruker jeg Tigi Bed Head for øyeblikket, og jeg er ikke imponert. Kommer helt klart til å gå tilbake til Redken når jeg må kjøpe nytt. Det fungerte mye bedre for mitt hår.
Trekkoppfuglen Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg ville helt klart valgt Kerastase. Syns Tigi er et skikkelig møkka merke. Alt for parfymert, grøss og gru.
Pialill Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Mitt hår er litt tørt, endel frizz, halvlangt og farget. Hvilken serie er fått de beste anmeldelser? Mvh Frøya Ja takk begge deler! hehe... jeg bruker Tigi Bed Head dumb blonde shampoo og balsam, og den gir fantastisk fuktighet til håret mitt og det er skinnende og fint=) men jeg driver å bytter frem og tilbake, har også Kerastase volume shampoo og kur om jeg bruker innimellom, for bruker jeg dumb blond serien alt for lenge av gangen blir håret mitt litt fett, og bruker jeg kerestase sin blir ikke håret like fyldig etter en stund... Så jeg bytter etter behov=) begynte å gjøre det sånn for to måneder siden, og så fint hår som jeg har nå har jeg aldri hatt!
Tristessa Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Kerastase, definitivt. Jeg hater å si at jeg ikke kan leve uten et eller annet produkt, men deres Ciment Termique leave-in krem til føning og rettetang er simpelthen helt wow.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Ingen av dem egentlig, har bruk begge merkene, ingen ting er bedre enn "Redken All Soft" må jeg si.. til og med kjæresten min mener håret mitt ikke stikker i ansiktet hans lenger, og at den er blitt mykere.. Shampoo Balsam og en leave in produkt, men om jeg går tom for balsam eller leave in produkt er kun shampoen også til hjelp mot frizz tørt skadet hår. Absolutt best i mine øyne =)
Vulpes Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Ingen av dem egentlig, har bruk begge merkene, ingen ting er bedre enn "Redken All Soft" må jeg si.. til og med kjæresten min mener håret mitt ikke stikker i ansiktet hans lenger, og at den er blitt mykere.. Shampoo Balsam og en leave in produkt, men om jeg går tom for balsam eller leave in produkt er kun shampoen også til hjelp mot frizz tørt skadet hår. Absolutt best i mine øyne =) Jeg har skrevet om dette før på KG, sorry for repetisjoner... Men den serien ødela hodebunnen min Alt for sterk for meg. Håret ble flott, derimot. Men det nytter jo ikke med flott hår når hodebunnen er tørr og irritert og kløøøøøør. Nå har jeg bytta til en KMS Moistrepair shampoo, også bruker jeg fortsatt Redken All Soft balsam og hårkur. De kommer jo ikke i kontakt med hodebunnen.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Hadde vært veldig synd hvis jeg hadde fått det hodebunnsproblemet, men heldigvis har jeg ikke det etter å ha brukt den nå i snart 2år. da var jeg heldig gitt:)
Vulpes Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Hadde vært veldig synd hvis jeg hadde fått det hodebunnsproblemet, men heldigvis har jeg ikke det etter å ha brukt den nå i snart 2år. da var jeg heldig gitt:) Heldig du som tåler den!! Er jo mange som gjør det, siden den selger bra tror jeg og har fått gode kritikker mange steder. Men den er nok generelt litt sterk tror jeg, for jeg vet om flere enn meg som har reagert på den. Så ikke noe jeg ville anbefalt til noen som sliter med hodebunnen (jeg gjorde egentlig ikke det fra før av da), men for de som tåler mye er den nok knall!!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Allsoft er en god shampo for håret, men har også fått skikkelig herpa hodebunn av den, ett år siden jeg kuttet den ut. Har fått reparert hodebunnen noe, men er enda litt igjen av sårhet, tørrhet og kløe. Villa ha godt for Kerastase. Kjøpte selv KMS for et par dager siden, håper den er bra, var på tilbud i en sånn gave eske med shampo og balsam.
Vulpes Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Allsoft er en god shampo for håret, men har også fått skikkelig herpa hodebunn av den, ett år siden jeg kuttet den ut. Har fått reparert hodebunnen noe, men er enda litt igjen av sårhet, tørrhet og kløe. Villa ha godt for Kerastase. Kjøpte selv KMS for et par dager siden, håper den er bra, var på tilbud i en sånn gave eske med shampo og balsam. Uæh, et år etter og du har fortsatt ikke helt normal hodebunn?? HJELP! Hvor lenge brukte du Redken shampooen? Nå får jeg litt noia...
Neytiri Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Kerastase, definitivt. Jeg hater å si at jeg ikke kan leve uten et eller annet produkt, men deres Ciment Termique leave-in krem til føning og rettetang er simpelthen helt wow. Enig, Kerastase er ledende innen pleie. Har du hørt om nye Nectar Termique....er VELDIG god for tørrere hår, mens ciment termique er bedre får skadet/meget behandlet hår Allsoft er en god shampo for håret, men har også fått skikkelig herpa hodebunn av den, ett år siden jeg kuttet den ut. Har fått reparert hodebunnen noe, men er enda litt igjen av sårhet, tørrhet og kløe. Villa ha godt for Kerastase. Kjøpte selv KMS for et par dager siden, håper den er bra, var på tilbud i en sånn gave eske med shampo og balsam. Uff dette høres ikke bra ut. Kan eg få lov å spørre ka du har prøvd og gjøre for å få balansen i hodebunnen igjen!??? til ts: absolut hadde eg anbefalt deg Kerastase, fordi dem sitt 3 step program inneholder mye mer pleie en tigi.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Icechick. Har lagt merke til at du reklamerer voldsomt for kerastase i mange tråder her. Hva er det som er så spesielt bra med kerastase? Hvorfor liker du bare kerastase hvis du er n uavhengig frisør? Hadde noen kerastaseprodukter selv, var ikke voldsomt imponert. dessuten var det jo ganske masse silikoner i de.... Nå bruker jeg redken real control, mye mer fornøyd med den!
Neytiri Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Icechick. Har lagt merke til at du reklamerer voldsomt for kerastase i mange tråder her. Hva er det som er så spesielt bra med kerastase? Hvorfor liker du bare kerastase hvis du er n uavhengig frisør? Hadde noen kerastaseprodukter selv, var ikke voldsomt imponert. dessuten var det jo ganske masse silikoner i de.... Nå bruker jeg redken real control, mye mer fornøyd med den! Hehe....reklamerer?ja kan vel si det, mange reklamerer det dem syns er best da! Har erfaringer med mange forkjellige serier og denne her er den EG liker best, det betyr ikke alle gjør det. Kerastase har en egenskap som eg liker, og det er PLEIE. 3 step program som gir deg optimal glans og pleie, men selvfølgelig er dette en stor serie og hvis ikke man har den riktige så kan det være at man blir ikke helt fornøyd. vannløslige silikoner innhold Men men.....smaken er som baken Endret 25. februar 2009 av icechick
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #16 Skrevet 25. februar 2009 Jeg synes redken real control PLEIER mye bedre enn kreastase, nettopp derfor jeg er mer fornøyd med redken. Jeg gikk til flere forskjellige frisører og fikk hjelp til å velge riktig kerastaseprodukter, så brukte nok riktige produkter... men ja, smaken er som baken. Måtte bare spørre deg. Blir av natur litt skeptisk når en person snakker så veldig positivt om ett eneste merke. Men du skal absolutt få fortsette å anbefale kerastase og så kan jeg være fornøyd med redken ha en fin kveld
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #17 Skrevet 25. februar 2009 jeg har sjekka ut. hvertfall nutridefense hårkur inneholder masse ikke vannløslige silikoner...
Neytiri Skrevet 25. februar 2009 #18 Skrevet 25. februar 2009 Jeg synes redken real control PLEIER mye bedre enn kreastase, nettopp derfor jeg er mer fornøyd med redken. Jeg gikk til flere forskjellige frisører og fikk hjelp til å velge riktig kerastaseprodukter, så brukte nok riktige produkter... men ja, smaken er som baken. Måtte bare spørre deg. Blir av natur litt skeptisk når en person snakker så veldig positivt om ett eneste merke. Men du skal absolutt få fortsette å anbefale kerastase og så kan jeg være fornøyd med redken ha en fin kveld Heheh....ja vi er alle nyskjerrige og selvfølgelig forskjellige i våre valg. F. eks. bruker eg hudpleie(gode) noen hudpleiere ikke syns er noe særlig, men sånn er det bare. per i dag jobber eg stort sett med kerastase, så kanskje derfor eg anbefaler det mest, men har sett at hår reagerer forkjelligt på produkter. Noen er veldig sensible og noen ikke....
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #19 Skrevet 25. februar 2009 For å få hodebunnen i balanse igjen så har jeg brukt sebamed sin flasshampo, pluss en hvit flaske med rød kork med noe som man skal smøre i hodebunnen, tror den flasken var fra cosmica, dette er altså produkter som er kjøpt på apoteket. Disse3 produktene virket allerede etter første gangen jeg brukte de, å da hadde jeg prøvet forskjellige andre produkter som ikke hjalp meg noe. Ellers så brukte jeg all soft fra Redken i ca et år, da var hodebunnen min nok herpa for å si det sånn. Glemte å si at jeg også har brukt sebamed sin balsam, det var virkelig deilig når hodebunnen begynte å roe seg etter lang tid med masse kløe og rødhet.
Neytiri Skrevet 25. februar 2009 #20 Skrevet 25. februar 2009 For å få hodebunnen i balanse igjen så har jeg brukt sebamed sin flasshampo, pluss en hvit flaske med rød kork med noe som man skal smøre i hodebunnen, tror den flasken var fra cosmica, dette er altså produkter som er kjøpt på apoteket. Disse3 produktene virket allerede etter første gangen jeg brukte de, å da hadde jeg prøvet forskjellige andre produkter som ikke hjalp meg noe. Ellers så brukte jeg all soft fra Redken i ca et år, da var hodebunnen min nok herpa for å si det sånn. Glemte å si at jeg også har brukt sebamed sin balsam, det var virkelig deilig når hodebunnen begynte å roe seg etter lang tid med masse kløe og rødhet. så fint da, kjipt du ventet så lenge for og få orden på det, men du bruker vel ikke den sjampoen som irriterte deg noe mer da...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå