Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er ute etter shampoo og såpe til datteren min på 7 år..vil ikke ha noe som er skadelig eller sterkt. Har alltid brukt luktfri og svanemerket såpe, men vil gjerne ha noe med litt lukt nå..vet dere om et merke som både lukter godt og er naturlig?
Susan Sto Helit Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er ute etter shampoo og såpe til datteren min på 7 år..vil ikke ha noe som er skadelig eller sterkt. Har alltid brukt luktfri og svanemerket såpe, men vil gjerne ha noe med litt lukt nå..vet dere om et merke som både lukter godt og er naturlig? Jeg synes Baby Sebamed lukter godt og er veldig bra. Den er vel kanskje ikke spesielt "naturlig", men inneholder ikke noe skadelig. (Bortsett fra altså en anelse parfyme.)
Kihn Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hva med MOP Pear-serien? Shampooen der er jo til barn også
Nigo-san Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Her i huset brukes Natusan... Mild babyshampo til de minste, men for de som er litt større er de fargerike flaskene med jordbær- eple- eller ananaslukt populære. Lukter friskt, godt og "rent"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå