Gjest minni*** Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei! Har et relativt nytt forhold til en fyr, han er 36 og jeg er 25år. I går drev vi og rotet og endte opp med å ligge ilag... men, han hadde litt problemer med å få penis stiv og holde den stiv. Nå har det seg slik at det er en stund siden han har hatt dame, og sa at han er ute av trening og har litt prestasjonsangst... er dette vanlig? Jeg har ikke opplevd det med noen andre jeg har vært sammen med... Ja, når sant skal sies så ble jeg litt skuffet, men sa selvsagt ikke noe om det til han! Det er jo som å kvele alt... Så, jeg håper jo det kommer seg... men for meg er god sex alfa omega i et forhold - så jeg holder jo fingrene krysset! Hva sier dere? har dere opplevd dette? Menn - damer... give it to me!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Ja, det er helt normalt. Ikke stress noe mer rundt det så ordner det seg helt sikkert...
Gjest Gjest_lars Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hei, Vi er jo alle forskjellige da Personlig har jeg akkurat kommet meg i et nytt forhold, og hadde vært ca 5 år uten noe forhold/kjæreste. Har begynt på slutten av 20 årene. Første gang vi hadde oss holdt vi på i nærmere 50 min og jeg som hadde trodd jeg skulle kommet ganske tidlig ble overrasket, noe dama også ble Tips sjekk ut "Tantarisk sex", og prinsippene rundt dette. Lars
vilhelm Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Hei, Vi er jo alle forskjellige da Personlig har jeg akkurat kommet meg i et nytt forhold, og hadde vært ca 5 år uten noe forhold/kjæreste. Har begynt på slutten av 20 årene. Første gang vi hadde oss holdt vi på i nærmere 50 min og jeg som hadde trodd jeg skulle kommet ganske tidlig ble overrasket, noe dama også ble Tips sjekk ut "Tantarisk sex", og prinsippene rundt dette. Lars
Gjest Gjest_lars Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Var litt rask her, google "tantrisk sex" i stedet du Lars
Gjest minni*** Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Hmm... så det er ikke så unormalt altså... vel, jeg skal selvsagt gi det en sjanse, for jeg liker denne fyren veldig godt! Men tantrisk sex kan vi kanskje drøye litt! Hehe! Anyway... håper det er et forbigående fenomen!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Hei, Nå er faktisk ikke tantrisk sex så skummelt som det kanskje høres ut som, sjekk den linken der. Som det står "Tantrisk sex fokuserer på å forlenge nytelsen". Prøver litt forsiktig "her i gården", men blir fort revet med i akten og glemmer oss litt Sakte oppbygging Tantrisk sex handler om å forlenge forspillet. For at begge skal holde nytelsen så lenge som mulig, er det viktig med sakte oppbygging av opphisselsen. Hemmeligheten er å holde seg rett under kokepunktet så lenge som mulig. På denne måten får man mer fokus på selve forspillet og «den seksuelle reisen». Ved stimulering av de fem sansene er målet å oppnå lengre og sterkere orgasmer. Det er viktig å huske at tantrisk sex ikke fokuserer på selve orgasmen, eller på hvor lang sexakten er. Den fokuserer på å forene tanker og kropp, og samtidig om å bringe dere nærmere sammen. Lars
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå