ivanka Skrevet 16. juli 2003 #41 Del Skrevet 16. juli 2003 var 17. det gjorde ikke vondt i det hele tatt, bare kjempe spennende og godt og koselig. var kjempeforelsket og vi bare fortsatte og fortsatte og sto bare opp for å spise og dusje litt i blant og så rett tilbake til køys i tre dager til ende! kunne ikke vært mer perfekt tror jeg. ååå. blir helt varm om hjertet og nostalgisk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #42 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg kan faktisk ikke huske første gang jeg.... :oops: Nope, ingen klare minner her heller.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. juli 2003 #43 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg husker Det var nok litt alkohol med i bildet, for det mye er bare tåke. Men jeg stolte 100% på han jeg var sammen med. Var nok ikke veldig vondt heller, for da hadde kanskje tåka lettet litt? Blødde heller ikke. Opplevelsen var vel sånn midt i mellom. Ikke vondt, ikke godt og jeg var veldig glad for at det var overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Skrevet 18. juli 2003 #44 Del Skrevet 18. juli 2003 Begge var 18 og jeg ble overrasket over at det gikk så greit og smertefritt. Var veldig våt og veldig klar for dette. Han var bare ute etter nok en jomfru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 18. juli 2003 #45 Del Skrevet 18. juli 2003 var 18 år.. hadde spart meg for den rette ( er forsatt sammen) men må innrømme at det var alkohol inne i bildet husker ikke såå veldig mye :-? husker vel egentlig best at vi røyket på senga etter på men glemmer ikke andre gangeg he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. juli 2003 #46 Del Skrevet 18. juli 2003 Enten så har du ligget med mange i den perioden.. eller så var du sørpe full. Du fornekter deg ikke...! Nei,jeg lå hverken med mange,eller var sørpe full! Det begynner bare å bli mange herrens år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #47 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg var 14 år gammel og vi gjorde det i kjeller den vi bodde ( må si at vi bodde i en blokk med 14 etg), hvem som helst kunne komme inn å finne oss. kisen var en liten tøffing som ikke hadde begrep på hvordan en behandler jenter inn og ut 3 ganger så var vi ferdig han var 17 år, og egetnlig burde han vært buret inne for opplevelsen var ikke noe særlig, tok meg 2 år før jeg våget meg på an igjen, men da sa det pang for den gutten kunne behandle en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne mette Skrevet 19. juli 2003 #48 Del Skrevet 19. juli 2003 etter å ha lest Lillian's innlegg må jeg si meg enig med henne. Første gang for meg var på hyttetur med venner. 15 år og spent som f.. på hvordan det var . fant fort ut at det ikke var det beste som fantes- ihvertfall ikke første gangen. vi hadde tatt med teppe og madrass til et hemmelig sted , en varm sommernatt skulle det skje. men han var 18 og hadde ikke gjordt det før og etter litt klining så skjede det. vondt og blodig , men da hadde jeg gjordt DET . og snakket med venninden min etterpå om det . hun hadde ikke gjordt det så jeg følte med litt stolt husker jeg. senere den sommeren var det mye, mye bedre!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. juli 2003 #49 Del Skrevet 19. juli 2003 18 år. Og hadde problemer med å sitte i to dager etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå