Gå til innhold

Detox fotplaster for fjerning av avfallsstoffer

Anbefalte innlegg

Gjest Løve66

Er det noen som har prøvd detox fotplaster, det finnes flere merker - her et ett eksempel.

Det jeg lurer på er: funker dette til en viss grad eller er det bare fjas og fullstendig bortkastet? Jeg har en venninne som har prøvd dette og sier at det trekker ut mye avfallsstoffer og at det ser man godt fordi plasteret er helt brunt om morgenen.

For meg ser det ut som at plasteret hadde blitt brunt uansett fordi innholdet i posen/plasteret har denne fargen og i kontakt med hudsvette vil det trekke gjennom og bli brunt på utsiden.

Noen som har kjennskap til dette?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg prøvde noe som minnet om den du hadde i linken.

Men, den luktet så utrolig grusomt at jeg ble kvalm, og luktet satte seg i føttene og sengen min. Det luktet veldig sterkt i flere dager før jeg ble kvitt lukten.

Det ble bare med den ene gangen... eneste jeg fikk utav det var å bli kvalm av lukten :fnise:

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Heisann!

På programmet "the Doctors" (går på FEM) testet de en sånn type fotplastersak. Det de kom frem til var at det ikke fungerte, men at den psykiske effekten ved å se plasteret etterpå kunne være at du følte deg renset.

Annonse

Gjest Mea Culpa
Heisann!

På programmet "the Doctors" (går på FEM) testet de en sånn type fotplastersak. Det de kom frem til var at det ikke fungerte, men at den psykiske effekten ved å se plasteret etterpå kunne være at du følte deg renset.

Placebo effekt med andre ord. :fnise:

Sssssj..

Selvfølgelig funker det!

Men det står med bitteliten skrift at for å faktisk få effekt av det, og ikke noe placebo, så må man finne seg en crop-circle og sette seg i midten av den. Så fester man detoxplasteret/setter bena i detoxfotbadet/drikker 2 liter detoxjuice og i tillegg helle innpå 15-20 dråper MMS (mirakel mineralet).

Dette driver dritten ut av deg og i tillegg blir du kurert for alt og du vil bli immun mot alle umskheter. Et snev av skeptisisme og kritisk tenkning kan være en forbigående bivirkning, men er stort sett akseptert som en positiv effekt. I enkelte tilfeller kan effekten være av varig art. Men ikke vær redd, det rammer sikkert ikke deg.

Crop-circlen vil uansett redde deg fra det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...