Sekretæren Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hva gjør du? Hva skulle du egentlig ha gjort? Husket du å ta med nok mat? Har du lagd deg kaffe? Sover alle? Snorker de? Snorker du? Tar du deg en fem minutters? Ser du på film? Er det noe bra på tv? Hva slags dvd'er har du med deg? Har senvakta vært flink til å rydde etter seg? Er alle dørene låst? Er vinduene lukket? Er alt elektrisk slått av? Ja, det er mye å tenke på? Men hva gjør du egentlig? Først og fremst kjeder jeg meg. Jeg skal vaske gulvet på et eller annet tidspunkt, det pleier jeg å utsette i siste liten. I natt har jeg tatt meg meg proteinbarer og shake, skånsomt for magen, den er ikke så fornøyd om natta. Jeg er kaffedame på dagen, men ikke på natta. Underlig det der. Som om magen min ikke skal ha det. 3 av 4 sover, en liker å sitte å lese på senga. Koselig det, det liker jeg og. Har tatt med meg "Søstrene Boleyn", "Pulp Fiction" og "The Devil wears Prada". Men egenltig skal jeg skrive ferdig oppgaven min.... det er derfor jeg har med denne pc'n. Det er ryddig her, og jeg har låst og lukket og slått av. Tror jeg. Jada. Hva med deg, du slitne natteravn?
Gjest Crow Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 Jeg kan jo si noe om hva jeg gjør siden jeg sitter og "manner" meg opp til å gå på nattvakt. Jeg har lært en ting. Uansett hvor godt jeg planlegger blir jeg alltid ekstra sulten eller får lyst på noe jeg ikke har på nattvakt. Jeg pendler i et urolig kjør mellom rommene, boka mi, tv (som det aldri er noe på når jeg har tid) og datamaskinen. Natten virker endeløs frem til klokka blir fem, da er det full fart for å bli klar til dagvaktene kommer. Sånn går nå nettene forbi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå