Gå til innhold

Dødssyk...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan helbredere hjelpe personer uten å snakke med dem?

En person langt vekk som ikke snakker engelsk, men et mye mer sjeldent språk er meget syk nå. Jeg leste i VG at en dame fra Finnmark kan helbrede dødssyke folk... Det kan andre healere og?

Når alt håp er ute, så er det fortsatt håp?

Hvordan fungerer dette? De kan hjelpe ved å møte folk eller snakke i telefonen med vedkommende. Men er det mulig å fjernheale uten å ha noe kontakt?

Ikke bruk denne tråden til å skrive at healing er tull osv... Svar på spørsmålene eller gå ut herfra. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvordan personen opererer vil jeg tro? :vetikke:

Skrevet

All empiri tilsier at alternative behandlingsmetoder ikke har noen effekt eller hensikt når vi snakker om mennesker som ligger for døden.

Skrevet

Joda, jeg har hørt at de ikke behøver å snakke. Jeg har blitt healet en gang uten å være på telefonen en gang, kun ved å ligge på sofaen 20 mil unna vedkommende. men dette er jo en person jeg har vært til behandling hos mange ganger, vet ikke om det har noe å si...

Søk litt rundt på nettet, men selvfølgelig, noe du helt sikkert er klar over, PASS DEG FOR SVINDLERE. De er flere enn noen gang, nå etter snåsamannen og alternativ behandling har vært i fokus over lengre tid.

Og kjære deg, selvfølgelig skal du fortsette å håpe! Forbred deg på hva som kan skje, og HÅP at det går andre veien, håpet gjør mange (iallfall meg) sterkere i vonde situasjoner! Bare pass på å alltid være bevisst og forbredt på at det kan gå feil vei!

Lykke til, jeg også HÅPER at dette kan løse seg!!

Gjest Gjest
Skrevet
Kan helbredere hjelpe personer uten å snakke med dem?

En person langt vekk som ikke snakker engelsk, men et mye mer sjeldent språk er meget syk nå. Jeg leste i VG at en dame fra Finnmark kan helbrede dødssyke folk... Det kan andre healere og?

Hvordan fungerer dette? De kan hjelpe ved å møte folk eller snakke i telefonen med vedkommende. Men er det mulig å fjernheale uten å ha noe kontakt?

Ikke bruk denne tråden til å skrive at healing er tull osv... Svar på spørsmålene eller gå ut herfra. :)

har du en link?

Gjest Gjest
Skrevet

Ble ikke spedbarnssønnen til Bjarne Håkon Hansen healet av Snåsamannen ved at Bjarne Håkon, og ikke sønnen, snakket med healeren?

Skrevet

Sannsynligvis ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...