Gå til innhold

Frustrerte Fruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå sett ferdig sesong 4 og kan ikke vente med å se mer :hoppe:

Men det var brått ikke så lett.. Har letet litt rundt nå. Tenkte jeg kunne kjøpe gjennom ITunes, men det gikk tydeligvis ikke siden jeg ikke bor i USA.

Hva er det enkleste for meg da? Hvor kan jeg kjøpe episoder fra sesong 5? Eller er det like greit å laste ned fra noe sted?

Takknemlig for all hjelp! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest MåneSkygge
Skrevet

De episodene som er vist i USA hittil ligger ute på torrent.

Skrevet
Kan du ikke kjøpe fra cdon.com?

Kan man kjøpe episoder der da? Tittet såvidt innom, men fant ikke noe..

Gjest TittTitt
Skrevet

Åja.. Hva mener du, kjøpe enkelt episoder og ikke hele dvd boksen? Last ned bitcomet --> www.bitcomet.com

Også går du inn på www.torrentz.com og søker etter episodene, der ligger alle og du kan laste ned gratis. Det har jeg gjort :) Også brenner jeg de ut :jepp:

Skrevet
Åja.. Hva mener du, kjøpe enkelt episoder og ikke hele dvd boksen? Last ned bitcomet --> www.bitcomet.com

Også går du inn på www.torrentz.com og søker etter episodene, der ligger alle og du kan laste ned gratis. Det har jeg gjort :) Også brenner jeg de ut :jepp:

Nei, for den har ikke kommet ut på dvd enda ;):fnise:

Takk for hjelpen! Har allerede begynt å laste ned :)

Gjest TittTitt
Skrevet

Åh, sånn ja :ler: Jeg har ikke oversikt over hva som man kan kjøpe og sånt. Jeg bare laster ned. Og er liivredd for å bli tatt av politiet :sjenert:

Skrevet
Åh, sånn ja :ler: Jeg har ikke oversikt over hva som man kan kjøpe og sånt. Jeg bare laster ned. Og er liivredd for å bli tatt av politiet :sjenert:

Jeg og :forvirret: Derfor tenkte jeg at jeg skulle være såpass lovlydig å kjøpe disse episodene for en gangs skyld, men det viste seg jo å være svært så vanskelig. Så da kan det være det samme.. hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...