Gjest Fuglehue Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 jeg har aldri gjort det før, hva gjør jeg? Foreløpig ligger den bare i stolen og ser bolle ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 Er vel ikke så mye du bør huske på egentlig,bortsett fra og gi den mat og vann. Og masse kjærlighet... Lufteturer hører også med. Hvis det er en stor hund du passer så krever den veldig mye mosjon. Den kommer kanskje til å sture litt når eierene har reist fra den,så gi h*n litt ekstra oppmerksomhet. Ikke for mye godbiter,for da blir den løs i "putten"......... Stikk innom meg i morgen,så lufter vi dyra sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. juli 2003 #3 Del Skrevet 3. juli 2003 Hunder som ser "bolle" ut er det beste som finnes. Klapp litt på den du, klø den bak øret og snakk baby-språk til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. juli 2003 #4 Del Skrevet 3. juli 2003 *kose* Husk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 4. juli 2003 #5 Del Skrevet 4. juli 2003 Hun er en liten bichon frisé, og hadde allerede blitt luftet da jeg kom hjem så jeg bare gosset og dusset og koste med den :D så sovnet den i senga mi og koste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå