Gå til innhold

slår til med et spm..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei vet ikke helt om dette innlegget passer inn på dette stedet men jeg slår til for det! jeg har et lite problem angående tamponger, jeg er ikke jomfru og har ingen problemer på det stedet men når det kommer til tamponger,bruker jeg den minste størrelse klarer å føre den inn, om jeg er heldig, men når den er satt dypt inn (så langt jeg klarer) kan jeg kjenne denutvider seg og ellers kjenner jeg den i videre tid etter jeg har ført den inn! for eksempel når jeg sitter,hister osv. hva skyldes dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

men jeg har jo satt den inn flere utallige ganger nå og da må jeg jo tydeligvis sette den inn galt hver eneste gang da! jeg vet at den skal rettes noe bakover mot ryggen! jeg har prøvd alle mulige måter! det må være noe feil der nede!har prøvd flere ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette er ett tulle spørsmål, men godtroende som jeg er s svarer jeg!!

Du har ikke ført den langt nok inn!!

Husker før da jeg var litt engstelig for å bruke tamponger... Torde ikke å ha de så langt inn som de skulle......

Det var vodt!!! Kjente den når jeg gikk, hostet, hikket. ja alt.... Skyv den lenger inn!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men jeg hrar jo dyttet den såpass langt inn at fingren min også forsvinner inn der!kjenner jo saker og ting så langt har jg dyttet den inn! nei det er ingen tulleinnlegg, nærmere et seriøst spm som jeg lurer på!! men godt å vite at jeg ikke er den enest eosm har slitt med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym, fingeren må jo nødvendigvis ikke bare litt inn, men så langt inn/opp som mulig. Gjør du det?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jaaaaaaaaaaaaaa.*oppgitt* så langt som mulig har jeg nå presset den inn!og lengre går det absolutt ikke! men detsvir og er ikke bra for det icon_frown.gificon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle forsøke en tampong med innføringshylse? Det er mye lettere og tampongen sitter mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Tror på jeg jeg!

Har en venninde som er akkurat lik, og hun er heller ikke jomfru (langt ifra)

Hun klarer bare ikke å bruke OB.

Hun bruker det bare hvis hun er nødt. Det er vel bare sånn da, at noen jenter bare ikke klarer å bruke OB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke OB særlig bra. I hvertfall ikke uten innføringshylse! Det må det være, ellers funker det ikke. Og jeg brukte den bare de dagene det blødde mest, ellers ble det for tørt. Kunne f.eks. ikke bruke 2 OB'er etter hverandre, umulig å få inn en like etter å ha tatt ut den andre. Det var ikke nok "glidemiddel" igjen. Og uten det, så gjør det vondt, samme hvor riktig man har satt den inn.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke litt av effekten borte hvis man smører den med vaselin først?

Slapper du ordentelig av når du setter i tampongen? Hvis du spenner deg, går det ikke så bra.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Prøv Tampax, den med innføringshylse. Da vet du hvor langt den skal føres inn i alle fall.

Er det fortsatt ubehagelig må du bare la være. Det er vel ikke så mange dagene "uka" varer eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikser IKKE å bruke slik innføringshylse, sverger til OB - gir mye bedre kontroll, spør dere meg.

Og hele fingeren forsvinner om jeg skal få den langt nok inn, det vil si så langt inn at jeg (skjønner jeg nå) kjenner at den kommer helt opp til livmortappen (-munnen?).

Men når jeg bruker p-piller blør jeg så lite at det er ubehagelig å bruke OB. Det er irriterende, for jeg hater de klamme plastikbinda som kan gi meg utslett. Men når jeg omtrent ikke har blødning, er det også ubehagelig å bruke OB. Så jeg tror det er alfa og omega: Hvor stor blødningen er.

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg synes OB er helt super, de tampax tampongene med innføringshylse synes jeg er ekle. Men er du tørr funker det med litt vaselin, og ja, du skal stappe den opp så langt du kan. Ikke særlig lekkert naturligvis, men alt er bedre en klamme bind som knitrer når du går.

Og ett godt tips er en liten omgang med Asan intimserviett etterpå. Rent og friskt icon_smile.gif

Milla 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...