Gjest Ny i sporet Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Håper noen kan svare meg på noen enkle spørsmål! Jeg fikk nye ski til jul og har bare sååå lyst til å komme meg ut på tur. Jeg var ute på en tur for noen uker siden uten stor suksess (kladdet og var bakglatt samtidig(!)), så nå håper jeg på å få tips til hvordan neste tur kan bli bedre. Jeg har 4 ulike skismøringer swix, rød, blå, grønn og rosa. Hvilke flere burde jeg ha? Jeg har en skrape med en kloss på, litt sånn porøs steinkloss? Hvordan brukes denne? Hva er glider? Glidevoks? Må jeg ha det? Har kjøpt en sånn universalsak av denne, holder det? Må skiene rengjøres mellom hver gang eller kan jeg smøre ny voks oppå den gamle fra forrige tur? Skal glidevoksen under eller over skismøringen? Jeg beklager dumme spørsmål, men hvis man ikke spør får ingen svar! Håper noen vil forbarme seg over meg og svare meg. Hilsen ny i sporet.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Se her, under mest tipset finner du flere filmer om det du spør om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå