Gå til innhold

Reisetips for varme strøk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Danielle_*
Skrevet

Hei! Jeg har lyst på en toukers ferie til varmere strøk der det også er gode muligheter for fornøyelser etter mørkets frembrudd! For at ta dette først så er jeg ingen klassisk nordisk kvinne med langt blondt hår. Jeg har blå øyne og anser meg som en snerten brunette på 33 år.

For få år siden var jeg to uker på Jamaica, en flott øy og fin ferie. Men jeg ble ikke så imponert over "utvalget". Jeg traff fire menn jeg hadde sex med. Ingen av dem var dårlige elskere men heller ikke gode. Utstyret var helt gj.snittlig, ja en var skuffende liten. En dansk kvinne som bor der deler av året hadde samme erfaring og hadde hørt at mennene på Cuba og i Brasil var kjent for å være deilige og at de som regel hadde stort utstyr. Det bor flere i disse landene så statistisk stemmer det sikkert (jo flere å velge fra, jo flere velutstyrte). I ons sammenheng betyr det mye at mannen er velutstyrt. Om ikke annet for kicket en stor pikk gir.

Mytene sier at asiatene ikke er så store, så jeg prøver å finne et sted der klimaet er varmt og utvalget villige, flinke og velutstyrte menn er BRA! Både Hellas og Italia har nok av strandløver, men de er verken bedre eller verre enn norske/nordiske menn.

Derfor spør jeg om noen har erfaring fra varme strøk der jeg finner det jeg vil ha. Afrikanske land skremmer meg litt fordi det ofte ikke er trygt og at det er mye sykdommer, selv om menne etter ryktene har større pikker enn de fleste. Jeg har googlet uten å få noe spes ut av det, men kan noen gi "heite" tips tar jeg imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest festegjest
Skrevet

Tror vi prater kraftig generalisering her...

Men uansett, typiske partysteder i sydlige strøk vil nødvendigvis medføre mange småkåte menn (både lokale og tilreisende). Hvordan de er utstyrt... antakelig like forskjellig som nordiske menn.

Skrevet

Om jeg så ydmykt kan få anmode om kondombruk...? Fjerne strøk, østover, mange elskere..... og så kommer du tilbake og har sex med menn(kvinner?) her på berget igjen...

God tur!

Skrevet
Det bor flere i disse landene så statistisk stemmer det sikkert (jo flere å velge fra, jo flere velutstyrte). I ons sammenheng betyr det mye at mannen er velutstyrt. Om ikke annet for kicket en stor pikk gir.

Dette er en logisk kortslutning - at det er flere å velge fra vil også innebære at det er flere som er små. Med mindre du har noe statistikk som tilsier noe annet.

Du synes ganske opphengt i størrelse og den sikreste måten å finne disse på er vel å søke spesifikt på dating/sex-nettsteder. Da vet du at du ikke blir skuffet(mht utstyret i alle fall)...

Skrevet

Hei .

Det er vitenskapelig bevist at menn fra Egypt har størst pikker i verden . Vet ikke hvorfor .

Skrevet
Hei .

Det er vitenskapelig bevist at menn fra Egypt har størst pikker i verden . Vet ikke hvorfor .

Link? Dokumentasjon?

Skrevet

Gambia er kjent for mange mannstøser. Husk kondom og lykke til.

Skrevet (endret)

Utakk er livets lønn, og å dømme menn etter penisstørrelsen eller at trådstarter på generell basis ønsker å dra til land med høy andel av store peniser virker for meg patetisk, men for all del, hver sine lyster....

Hilsen mann

Endret av Helen
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Høhø....ser for meg reaksjonene om jeg, som mann, hadde gått inn på et reisebyrå og spurt om de kunne anbefale et land i syden med de "trangeste fittene og største puppene"...

Gjest gjest31
Skrevet
Høhø....ser for meg reaksjonene om jeg, som mann, hadde gått inn på et reisebyrå og spurt om de kunne anbefale et land i syden med de "trangeste fittene og største puppene"...

Av den grunn er det vel en rimelig stor sjanse for at trådstarter er en ulv i fåreklær. Altså en mann. Hadde satset kr 100,- glatt på det !

Skrevet
Av den grunn er det vel en rimelig stor sjanse for at trådstarter er en ulv i fåreklær. Altså en mann. Hadde satset kr 100,- glatt på det !

Selvfølgelig! For damer reiser jo ikke på sexferie, det er det jo som kjent bare patetiske mannsgriser fra grisegrendte strøk som ikke får seg ei skikkelig norsk dame som gjør. Er ihvertfall det jeg har hørt...

Gjest gjest31
Skrevet
Selvfølgelig! For damer reiser jo ikke på sexferie, det er det jo som kjent bare patetiske mannsgriser fra grisegrendte strøk som ikke får seg ei skikkelig norsk dame som gjør. Er ihvertfall det jeg har hørt...

SORRY, MEN HAR ALDRI OPPLEVD DAMER AV DENNE SORTEN FØR. TROR BARE IKKE PÅ AT DET FINNES DAMER SOM BEVIST REISER RUNDT I VERDEN MED KUKK-STØRRELSER SOM KOMPASS. EGYPT - MADRID????? HMMMM. HVOR HAR DE STØRST KUKKER?????? NJET.

Gjest Gjest_Nille_*
Skrevet (endret)
Utakk er livets lønn, og å dømme menn etter penisstørrelsen eller at trådstarter på generell basis ønsker å dra til land med høy andel av store peniser virker for meg patetisk, men for all del, hver sine lyster....

Hilsen mann

Jeg skal ikke uttale meg om ts, men er det forbudt å reise på sexferie eller like store pikker? Ferie-sex kan oppstå for begge kjønn og har det for meg og. Jeg har slettes ikke sex i tankene når jeg reiser på ferie, men det er lissom ikke mulig å legge følelser og hormoner igjen hjemme selv om jeg prøvde.

Jeg har vært på 3 uker ferie i Kenya, blandt annet med safari, men mest ved sjøen og anbefaler det på alle måter. Det var nok og velge blandt på stranden, for å si det sånn! Mange flotte menn som hang etter oss single kvinnelige turister uten at de ble plagsomme. Jeg traff en somalier som jeg hadde noen deilige opplevelser sammen med, og han var ingen jomfru nei. Og det han hadde mellom bena var verd hele turen i seg selv. Jeg fikk en viss anelse ved å studere ham i badeshortsen, og det var et imponerende syn. Men i hard tilstand var kuken en 'kølle' så stor at jeg ikke trodde det jeg så. Det ble etterhvert min største seksuelle opplevelse bokstavelig talt og ikke bar fordi han hadde utrustning som en hest. Dessverre måtte jeg avslutte fordi han apsolutt ville være med til Norge og maste om det. Jeg tror mange menn ser på europeiske kvinner som et springbrett bort. Før jeg reiste hjem hadde jeg en mann til, ganske god i senga og ikke så svær, men likevel diger.

Selve ferien var målet, mens sex'en bare skjedde uten at jeg angrer på det!

Men husk kondom!

Endret av Helen
Skrevet

Jaså ? Jeg har reist verden over , og truffet mange kåte gifte kvinner som er på reise for å få pikk . Mange norske også .

Ikke gjør dere så fisefine .

Skrevet

Norske kvinner på ferie er kjent for å være blant de billigste og villigste, så det overrasker meg ikke det trådstarter kommer med.

Skrevet
Norske kvinner på ferie er kjent for å være blant de billigste og villigste, så det overrasker meg ikke det trådstarter kommer med.

Og mennene som blir med på det er like billige ;)

Om godt voksne damer liker å dra på sexferie for å få seg unge, spreke gutter med ereksjonen i orden, så ser jeg ingenting galt med det. Det er ingen av partene som er noe offer.

Skrevet
Jaså ? Jeg har reist verden over , og truffet mange kåte gifte kvinner som er på reise for å få pikk . Mange norske også .

Ikke gjør dere så fisefine .

Ironi er er fin bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...