Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Jeg har hårfestet mitt altfor langt ned i nakken. Håret starter 3-4cm lengre ned i nakken enn jeg vanlig ser hos andre, og jeg er kjempeflau over det. Det starter til og med 1cm lengre ned på den ene siden enn på den andre. Jeg går alltid med løst hår så ofte jeg kan, slik at folk ikke skal se det. Men jeg trener en del, og da er jeg nødt til å sette det opp. Jeg føler meg kjempeflau og tror at alle kan se det, noe sikkert mange gjør og. Jeg kan ikke huske at det var slik før når jeg var mindre (da jeg alltid gikk med oppsatt hår og var mye mer opptatt av utseendet enn det jeg er nå), men i 16-17-18års alderenbegynte jeg å legge merke til dette å det begynte å plage meg kjempe mye. Er det flere som har hårfestet veldig langt nede, eller er det noen som vet noen måte å få fjernet håret på? Kan jo ikke barbere det bort heller, for da blir jo håret som "skjegg" når det vokser ut og før det blir langt igjen. Og jeg kan jo ikke fjerne så mye hår ved voksing heller, dessuten så gjør vel det ekstra vondt å vokse håret i nakken. aff, Dette innlegget ble kanskje vanskelig å forstå, men om du har eller vet om noen som har samme "problem" og veit noe om det så er det fint med svar
Gjest Miley Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Om du har hårfestet tre fire cm lengre ned en meg starter det der skuldrene møter halsen, stemmer det? Om det plager deg så veldig kan man jo permanent fjerne hår. Er du sikker på at det ikke er noe du bare føler, jeg tror aldri jeg noen ganger har lagt merke til hvor hårfestet til andre er.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Om du har hårfestet tre fire cm lengre ned en meg starter det der skuldrene møter halsen, stemmer det? Om det plager deg så veldig kan man jo permanent fjerne hår. Er du sikker på at det ikke er noe du bare føler, jeg tror aldri jeg noen ganger har lagt merke til hvor hårfestet til andre er. Ja, starter ikke så langt unna der skulderen møter halsen. (iallefall på den ene siden). Dessuten så vokser det utover på siden. Jeg er jo ekstra oppmerksom på det i og med jeg er blitt så "opptatt" av det, så er vel derfor jeg legger merke til at folk ikke har hårfestet like langt nede som meg. Jeg har vist det til flere venninder, og dem er enige i at det er veldig langt nede. så er nok ikke bare meg, desverre ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå