Gå til innhold

Hvor kan jeg se Karl III

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fikk ikke sett Karl III i dag fordi TV2 hadde visst falt ut.

Noen som vet om (og hvor) jeg kan se den på internett uten å måtte ha diverse utstyr, eller om noen kan legge den ut på youtube.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sikkert se den på tv2 sumo.

Det er tv-kanal? Litt usikker på om det var tv-kanalen eller tv2 nett-tv som blir kalt det.

Men søkte i tv-guiden og det står ingen repriser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå ser jeg at tv2 sumo er web-tv.

Bare synd jeg må betale 199 kroner for å se.

Er det virkelig verdt det? Og kanskje bare for å se Karl III som jeg ser svært mange hater (men vil jo se det for det). For ser vanligvis ikke på TV (kun DVD). Og skal jeg betale 199 kroner så må jeg jo få litt i gjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 Sumo er TV2s nett-tv. Noe sendes gratis, men det er mye du må betale for. Vet ikke om Karl III er gratis. Du må sjekke :tommel: Et ukeskort koster ikke så mye om du virkelig vil se programmet :klem1:

Sumo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble skuffet over Karl III. Han gjør en bedre jobb i mot i brøstet og den andre serien hans.(nå stod det helt stille, så husker ikke hva serien heter) Hehe.

Men denne ble bare for dum, og ikke morsom.

Syntes nå jeg da. Men vi er heldigvis alle forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, ukeskort koster ikke 199, det koster... vent litt

Det var vist sumo gull jeg så på.

Ukeskort

Det koster 35 kroner for Sumo Pluss Ukeskort :bolledeig:

Ja, det var nok litt rimeligere. Ser de har Pacific Blue også der, så da er det kanskje verdt det, for det vet jeg at jeg liker.

Men er det sånn at man kan laste det ned å se det når man vil, selv etter at medlemsskapet har godt ut eller må man se på på internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du se på Sumo.

Kan si at det ikke er verdt det. Serien var jo ikke morsom i det hele tatt. Jeg tror Karl III må være noe av det tregeste jeg noen gang har sett! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er vel verdt 35 kroner! Hehe. Nei, du kan ikke laste det ned, du må se det mens du er innlogget på Sumo. Ukeskort kan bare brukes i en uke. Jeg anbefaler deg å prøve det! Kan finne masse der hvis du kjeder deg...eller ikke kjeder deg. Høhø. Jeg har årskort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tang Lung

Visste hele tida at den ville floppe , uten støtteapparat (Henry , Nils , Ulf & Smestad) så funker det ikke , det blir bare ikke like underholdende :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste hele tida at den ville floppe , uten støtteapparat (Henry , Nils , Ulf & Smestad) så funker det ikke , det blir bare ikke like underholdende :/

Enig, jeg ble faktisk skuffet. Det var jo lite humor.

Da er det ikke det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...