Gå til innhold

Penis er krum!

Gjest Gjest_andré_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_andré_*
Skrevet

Hei. Jeg har et noe uvanlig problem (tror jeg). Det har seg nemlig sånn at når penisen min er stiv, så er den ikke helt rett, men litt bøyd. Ved roten så peker den godt oppover i kanskje 45 grader vinkel, men den bøyes slik at den peker rett frem (eller litt ned) ute ved hodet. Ellers er den vel sånn vanlig lang, 15-16 cm.

Jeg tror denne tilstanden kalles "krummerik" eller noe.

Nå er jeg 20, og tror nok det snart er tid for at jeg og dama skal ha sex. har ikke fortalt henne dette, og lurer på om hvordan det er å ha sex med en som har krum penis som dette. Går det i det hele tatt? Og hvordan er det hvis dama sitter på toppen?

takk for svar...

andré

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_eli_*
Skrevet

Tror dette er ganske så vanlig,flere av mine sex-partnere har hatt en slik,og det var bare himmelsk :rødme:

Gjest strykebrett
Skrevet

Det er for det første fullstendig normalt og for det andre så er det faktisk veldig godt og.

Ikke bekymre deg :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

g-punkt vibratorer er jo ofte formet slik, tror ikke det blir noe problem akkurat :)

Skrevet

Tror vel nesten det er mer "uvanlig" at penis er helt rett og jevn.

Skrevet

Jeg har bare hatt en partner, og han hadde rett penis.

Jeg tviler på at man merker det om penisen er krum eller ikke.

Gjest Gjest_jelena_*
Skrevet
Jeg har bare hatt en partner, og han hadde rett penis.

Jeg tviler på at man merker det om penisen er krum eller ikke.

Jeg for min del har merket det i forhold til de jeg har vært med og de som har vært mer krumme. Sånn rent fysisk sett foretrekke jeg en krum fordi det sikkert passe fysikken min bedre,men det er ikke pikken som er det viktige med en mann uansett

Skrevet

Kjæresten min har en krum penis, og den ville jeg ikke byttet ut med noe annet for å si det sånn. :D

Skrevet
Hei. Jeg har et noe uvanlig problem (tror jeg). Det har seg nemlig sånn at når penisen min er stiv, så er den ikke helt rett, men litt bøyd. Ved roten så peker den godt oppover i kanskje 45 grader vinkel, men den bøyes slik at den peker rett frem (eller litt ned) ute ved hodet. Ellers er den vel sånn vanlig lang, 15-16 cm.

Jeg tror denne tilstanden kalles "krummerik" eller noe.

Nå er jeg 20, og tror nok det snart er tid for at jeg og dama skal ha sex. har ikke fortalt henne dette, og lurer på om hvordan det er å ha sex med en som har krum penis som dette. Går det i det hele tatt? Og hvordan er det hvis dama sitter på toppen?

takk for svar...

andré

Du kan knapt være over den seksuelle lavalder da?

Anyway, for meg funker ikke det. Medn mange andre damer liker det nok!

Gjest Gjest_andré_*
Skrevet
Du kan knapt være over den seksuelle lavalder da?

Anyway, for meg funker ikke det. Medn mange andre damer liker det nok!

Vet ikke om du leste innlegget mitt, men jeg skrev at jeg var 20.

Til dere andre, takk for svar! Fikk litt bedre selvtillit nå når jeg skjønner at det kanskje ikke er så uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...