Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Så en hund idag som jeg ikke har peiling på hvilken rase er! Den var veldig stor! Altså, veldig høy, lange bein, men tynn. Beige- hvitt, krøllete langt hår. Lang spiss snute.. Tror ikke jeg har sett en slik hund før og ble nysgjerrig på hvilken rase det kunne være. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Næ, tror ikke det! Snuten var ikke svart.. Og pelsen var litt mer "saueaktig" og lysere på toppen.
Gjest Gjest_LITAGO_* Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Så en hund idag som jeg ikke har peiling på hvilken rase er! Den var veldig stor! Altså, veldig høy, lange bein, men tynn. Beige- hvitt, krøllete langt hår. Lang spiss snute.. Tror ikke jeg har sett en slik hund før og ble nysgjerrig på hvilken rase det kunne være. Noen som vet? Grand Danois?
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Grand Danois? Neppe siden den hadde lang pels. Ut fra beskrivelsen vil jeg vel helst gjette på en mynde, men vanskelig uten noe mer å gå på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå