Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har truffet en fyr i 3-4 måneder nå, men jeg er litt usikkert... Han sier så mye rart! Til dels frekke og "brutalt ærlige" kommentarer jeg ikke er vant til å få fra gode venninner engang. F.eks: "Så fine sko du har på deg i dag! Synes ikke typen du bruker til vanlig er like fine." (ehm... jeg går vel med de skoene til vanlig fordi det er sånne sko jeg liker?) "Vet du at du har fått ei kvise i panna?" (nei, du sier ikke det?!) "Jeg ser du har røyka mye i det siste, du har så mørke ringer under øya". (totalt urelatert) Okei... kanskje litt teit å henge seg oppi, men det kommer til stadighet slike kommentarer ang. utseende mitt fra ham. Kanskje det er jeg som er overfølsom og han som mangler sosiale antenner, men jeg tenker også at det kanskje er en smakebit på hva slags fyr han egentlig er... en som liker å rakke ned på jenter, og få de til å føle seg dårlige... har nemlig vært borti en sånn fyr før. Har også blitt såpas snurt av kommentarene hans at jeg har svart frekt tilbake, men ikke f*en om han vil innrømme at han er noe annet enn perfekt. Vet ikke om jeg skal ta han seriøs på dette engang! Er det bare jeg som overreagerer her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frøken90_* Skrevet 23. februar 2009 #2 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes ikke du overreagerer, synes dette hørtes merkelig ut og jeg ville reagert selv. jeg er nok ganske følsom av meg, men en fyr som du ikke har kjent mer enn 3-4 mnd skal gi deg komplimenter. Nå kjenner jo ikke jeg han her, men jeg vet ikke om jeg ville tatt sjansen på å fortsette med en som sa slike ting. Selv om de ikke er direkte mot deg personlig, er det slitsomt å få mange slike kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann24 Skrevet 23. februar 2009 #3 Del Skrevet 23. februar 2009 Er han like ærlig/frekk rundt andre? Sier han alltid det han tenker om alt og alle? Av det du forteller ser jeg tre mulige forklaringer: - Han er drittsekk av natur - Han er usikker på seg selv og føler derfor at han må få deg ned på hans nivå, hvis du skjønner? - Han har lest for mye om pick-up rutiner på nettet, og har feiltolket et av tipsene som går på såkalte negs. Kort fortalt er negs småfrekke kommentarer som skal få jenta til å søke bekreftelse hos han. Slikt funker bare om man kan å bruke dem, noe han tydeligvis ikke kan. Hvorfor ikke bare spørre han hvorfor han sier sånne ting? Spør han hvordan han tror sånne kommentarer får deg til å føle deg, vi gutta elsker sånne spørsmål... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*gjest*truuls Skrevet 23. februar 2009 #4 Del Skrevet 23. februar 2009 Høres ut som en slitsom type. Dump han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest, jente Skrevet 23. februar 2009 #5 Del Skrevet 23. februar 2009 høres ut som en som må rakke ned på jenter for å gi de så dårlig selvtillitt at de ikke tror de kan få noen andre enn han som rakker ned på deg! KOM DEG UNNA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Del Skrevet 24. februar 2009 Er nok forsøk på negging ja. http://negging.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 24. februar 2009 #7 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva slags fjortis-oppførsel er dette? Enten er fyren 15 år gammel uten sosial antenner av noe slag, ellers så er han en idiot med lav selvfølelse. Jo mer han greier å gjøre deg usikker og rakke ned på deg (mht ditt utseende eller klesdrakt), jo bedre føler han seg. Han er faen meg ikke verd 5 kroner. Skjønner ikke at du gidder å ha ham i ditt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :-O Skrevet 24. februar 2009 #8 Del Skrevet 24. februar 2009 RUUUUUUUN WOMAN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaz Skrevet 24. februar 2009 #9 Del Skrevet 24. februar 2009 Slitsomt, du kommer garantert til å gå på veggen i frustrasjon og sinne over dette om kort tid, og med slike stadige fornærmelser allerede nå er dette nok bare begynnelsen på hvordan det kan komme til å bli. Løp, før han ødelegger selvtillitten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleshenger Skrevet 24. februar 2009 #10 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg hadde først kommet med en fantastisk tale om hvor teit og dust han er, så hadde jeg dumpet ham. Han høres ikke ut som en det er verdt å samle på. Tenk å få høre sånne kommentarer fra den man velger å tilbringe livet sitt med, nei uff og uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #11 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, dere har nok rett i at han ikke er noe å samle på, han har begynt å bli slitsom på andre områder også... mer og mer pågående samtidig som han sier sånne ting, kanskje dere har rett som sier det er en taktikk? uansett veldig irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #12 Del Skrevet 25. februar 2009 Er nok taktikk ja. Hvorfor ellers hadde han blitt mer pågående hvis han tenkte så negativt om deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #13 Del Skrevet 25. februar 2009 -Var borti en sånn for lenge siden. Og jeg er sjeleglad at jeg kom meg langt bort fra ham. Han ble bare verre og verre. Så jeg tok det som en god lærepenge og foreslår at ts også gjør det. Visste ikke at det var et ord for dette, forresten. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 25. februar 2009 #14 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har truffet en fyr i 3-4 måneder nå, men jeg er litt usikkert... Han sier så mye rart! Til dels frekke og "brutalt ærlige" kommentarer jeg ikke er vant til å få fra gode venninner engang. F.eks: "Så fine sko du har på deg i dag! Synes ikke typen du bruker til vanlig er like fine." (ehm... jeg går vel med de skoene til vanlig fordi det er sånne sko jeg liker?) "Vet du at du har fått ei kvise i panna?" (nei, du sier ikke det?!) "Jeg ser du har røyka mye i det siste, du har så mørke ringer under øya". (totalt urelatert) Okei... kanskje litt teit å henge seg oppi, men det kommer til stadighet slike kommentarer ang. utseende mitt fra ham. Kanskje det er jeg som er overfølsom og han som mangler sosiale antenner, men jeg tenker også at det kanskje er en smakebit på hva slags fyr han egentlig er... en som liker å rakke ned på jenter, og få de til å føle seg dårlige... har nemlig vært borti en sånn fyr før. Har også blitt såpas snurt av kommentarene hans at jeg har svart frekt tilbake, men ikke f*en om han vil innrømme at han er noe annet enn perfekt. Vet ikke om jeg skal ta han seriøs på dette engang! Er det bare jeg som overreagerer her? enten sier du i fra at du ikke kan finne deg i å høre slike komentarer... eller så løper du..laaaangt bort!! ELLER så sier du ifra OG løper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå