Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Noe gikk galt da jeg bestilte varer sist, jeg er trukket fra konto men får beskjed om at kortet mitt er "declined". Får beskjed fra strawberrynet om å faxe "credit card statement" til dem... Noe som vet hva de mener?
Fam Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Noe gikk galt da jeg bestilte varer sist, jeg er trukket fra konto men får beskjed om at kortet mitt er "declined". Får beskjed fra strawberrynet om å faxe "credit card statement" til dem... Noe som vet hva de mener? Ja det skulle jeg likt å vite også! Jeg bestilte derifra før helgen og fikk denne mailen: We regret to inform you that your credit card details were declined by the bank. However, we will automatically resubmit your credit card details for payment within the next 12 hours in order to have your order processed as soon as possible. If we are unsuccessful the first time, we will try to resubmit payment a second time within the next 24 hours before cancelling the order. If you do not wish us to resubmit your credit card details, please contact us immediately. Otherwise, you don't have to do anything and once we have resubmit your details we will keep you informed of the progress of your payment and your order. We apologise for any inconvenience and if you have any further queries, please feel free to contact us. Noe slikt du fikk også?
Parfumfreek Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Tror jeg var utfor noe lignende på Strawberry for flere år siden. Mener å huske at jeg sendte korrekt navn + adresse + siste 3 siffer i signaturfeltet (husker ikke hva den koden heter i farta)
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Ja det skulle jeg likt å vite også! Jeg bestilte derifra før helgen og fikk denne mailen: We regret to inform you that your credit card details were declined by the bank. However, we will automatically resubmit your credit card details for payment within the next 12 hours in order to have your order processed as soon as possible. If we are unsuccessful the first time, we will try to resubmit payment a second time within the next 24 hours before cancelling the order. If you do not wish us to resubmit your credit card details, please contact us immediately. Otherwise, you don't have to do anything and once we have resubmit your details we will keep you informed of the progress of your payment and your order. We apologise for any inconvenience and if you have any further queries, please feel free to contact us. Noe slikt du fikk også? TS her. Fikk samme mail ja, men pengene er altså trukket fra kontoen min. To ganger faktisk, for når jeg fikk feilmelding første gangen tenkte jeg at jeg hadde tastet feil kontonummer så prøvde jeg igjen. Sendte dem mail og forklarte det, og da ble jeg altså bedt om å sende credit card statement.
Parfumfreek Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 TS her. Fikk samme mail ja, men pengene er altså trukket fra kontoen min. To ganger faktisk, for når jeg fikk feilmelding første gangen tenkte jeg at jeg hadde tastet feil kontonummer så prøvde jeg igjen. Sendte dem mail og forklarte det, og da ble jeg altså bedt om å sende credit card statement. Det ordnet seg med en gang for min del, da jeg sendte opplysninger om kortet
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Det ordnet seg med en gang for min del, da jeg sendte opplysninger om kortet Tror de vil ha bekreftelse fra banken min - de vil gjerne se at jeg har blitt belastet. Problemet er at det ikke står på nettbanken at det er strawberrynet som har belastet meg, det står bare "visa". Syntes det er rart at det ikke har kommet opp enda, jeg gjorde jo dette på fredag.. Vet at det er strawberrynet som har trukket, beløpet er riktig og jeg har ikke handlet hos noen andre..
Avalon Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Tror de vil ha bekreftelse fra banken min - de vil gjerne se at jeg har blitt belastet. Problemet er at det ikke står på nettbanken at det er strawberrynet som har belastet meg, det står bare "visa". Syntes det er rart at det ikke har kommet opp enda, jeg gjorde jo dette på fredag.. Vet at det er strawberrynet som har trukket, beløpet er riktig og jeg har ikke handlet hos noen andre.. Send det allikevel, de kan lett sjekke selv om summen stemmer med det de har trukket, 2 ganger. Jeg fikk også en slik mail fra dem første gangen jeg bestillte, fikk samme mail. Men hos meg var ikke summen trekkt fra kontoen min. Da jeg skulle bestille på ny, brukte jeg paypal istedet. Da gikk det helt fint. Tror også at hver paypal betaling har et eget nummer som gjør det lettere å si at vi faktisk har betalt og det har blitt trukket. håper du får pengene dine igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå