Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea19
Skrevet

Jeg trenger hjelp fra dere nå.. Er i en ganske vanskelig situasjon, og føler det hadde hjulpet veldig med andres råd og meninger. Dumt det ble så lang, men følte jeg trengte å ha såpass med for å forklare situasjonen mellom oss...

For ca 5 måneder siden ble jeg kjent med en veldig hyggelig gutt. Han var 24 år og bodde i Bergen. (Jeg bor i Oslo). Vi fant rimelig fort kontakten og ingen av oss nølte med å spørre hva den andre var ute etter. Til begges lykke var både jeg og han ute etter et seriøst forhold og han sa også at han drømte om å finne en kjæreste som etterhvert kunne flytte inn i leiligheten hans.

Månedene gikk og ting ble fort ganske seriøst mellom oss. Jeg var å besøkte han nesten hver eneste helg, og vi sparte ikke på å dele drømmene våre om framtiden; Hvor fantastisk det skulle bli når jeg var ferdig på skolen og eventuelt kunne flytte på meg.. Foreskelsen mellom oss var veldig sterk og jeg følte på måten han behandlet meg på og ting han sa at jeg var spesiell og at han virkelig var forelsket. Jeg følte i hvert fall at han var seriøs da han foreslo å møte familien min jeg har i Bergen, og ville selv introdusere meg for sin.. Vi pratet flere timer om dagen på tlf, og fikk ofte høre på melding hvor glad han var i meg.

Så over til problemet.. Helgen som var nå dro jeg til han. Jeg hadde aldri gledet meg så mye som denne gangen, for alt kjentes så perfekt. Fredagskveld drakk vi, og da han ble veldig full begynte han å mumle et eller annet om at han flørtet med andre og om jeg hadde lest meldingene hans osv. Neste morgen spurte jeg han hva det var han mente med det, men han sa han ikke skjønte noe. Jeg ble veldig fortvilet og spurte om han ikke kunne bevise for meg at det ikke var noe på mobilen hans jeg trengte å være redd for, bare for å roe nervene mine.

Han nølte veldig, men etter jeg bestemt sa at jeg måtte lese meldingene hans ga han meg tlf. Han hadde over 1000 meldinger i innboxen, og de 30 meld jeg skumleste meg igjennom var virkelig ikke særlig bra.. det var meldinger fra 5-6 andre jenter hvorav blandt annet meldinger som dette: "Sier ikke neitakk til sex og annen kos:)" og "kan vi ikke møtes snart.." , "..skal vi kose å se film?" .. Var også meldinger fra han hvor det sto ting som "Hva er du ute etter?" Jeg ble helt sjokkert og kastet fra meg tlf.. Kunne ikke slutte å gråte og satt inn på rommet i flere timer.. Tror faktisk sjokket over det hele var størst. At HAN kunne gjøre noe sånt når vi hadde det så bra og planer om framtiden og alt..

Da vi etterhvert fikk snakket sammen spurte jeg såklart etter en forklaring.

Han skjønte ikke selv hva han hadde gjort og sa at han trodde kanskje han trengte bekreftelse fra andre på at han var bra nok.. At han ikke mente noe med det og heller ikke hadde gjort noe med noen av dem. Etter en helg fyllt med tårer, fortvilelse og mange spørsmål uten særlig svar reiste jeg hjem imorges, og han ber om en ny sjanse for å bevise at han har lært, og for å gjøre meg lykkelig. Jeg var jo fryktelig glad i han, og hadde så sterk tro på oss at jeg ga opp planene jeg egentlig hadde neste år pga han..

Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke svart på meldingen hans.. Vil han forandre seg? Vil jeg klare å stole på han igjen...?

Noen som har lignende erfaringer? Man skal jo ikke trenge bekreftelse av andre når man er lykkelig og nyforelsket og får bekrefelse i massevis fra før....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyniske meg mener du blir lurt.

Du er så ung, ikke kast bort tiden din på dette.

Hvis det er slik når dere er nyforelsket, hvordan vil han da være når foholdet blir mer vane, når hverdagen kommer med dovask og REMA-handling, når dere kanskje får barn og dagene blir rutinepreget....

Men hva vet jeg vel egentlig?

Gjest til deg
Skrevet

Lev ditt liv. Ikke forandre noe av dine planer pga ham.

Hvis du ikke vet om du vil ta ham inn i varmen igjen, så bruk veeeeeeeeeeeldig lang tid på å bli trygg på ham igjen. Han må vise at det er deg han vil ha og så bør han gå til psykolog for å finnet ut av selvtilliten sin før han mister behovet for bekreftelse og ev. sex med andre. Du fortjener en som er trofast.

Skrevet

Huff og huff og huff. Klem til deg, dette kan ikke ha vært noe moro i det hele tatt!!

Jeg synes du skal gå videre jeg.. uten han..

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Fy filler! Jeg får helt vondt av mange menn.

Enten søker de etter eskortepiker, eller så flørter de med andre jenter. Altså klarer ikke mannfolk i forhold holde seg til en dame?

Jeg hadde tilgitt han TS om han kuttet kontakten med dem. Om han ikke er villig til å gjøre det, er han ikke glad nokk i deg.

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke trodd på at han ikke har gjort noe om sms`ene var slik du skrev.

Du fortjener bedre enn dette, jeg hadde kuttet ham tvert. Om du virkelig vil ha ham, kontakt jentene han fikk sms fra og spør dem om hva greia er. Idiotisk, kanskje.. Men da får du ihvertfall vite om han lyver eller ikke.

Skrevet

Stakkars deg.. håper du får flere syn her på hva du skal gjøre, slike ting er vanskelig å ta alene... jeg vet ikke hva jeg hadde gjort.. :(

Skrevet

jeg har ihvertfall for stor selvrespekt til å la meg bli tråkket på slik.

bedre å finne ut hans 'true colours' nå etter 5 mnd, enn etter 5 år..

enig med tidligere her som skriver at når han holder på slik i forelskelses rusen, hvordan blir han da når hverdagen blir kjedelig og grå og rusen har lagt seg???

nei dette er du for god til! han er virkelig ikke noe å samle på!

for når han får slike meldinger, er det ikke uten videre.. det er vel de færreste med skrupler i huet som sender slike sex meldinger til gutter helt uten at han har skrevet slikt til de.. dette er ikke bare flørting!

Skrevet

Kan du virkelig tilgi og glemme dette? Da får du creds fra meg. Jeg hadde ikke klart det. Mitt råd er å komme deg videre. Du fortjener bedre enn dette, kjære deg.

Skrevet

Jeg vet innerst inne, fordi jeg kjenner meg selv såpass og har vært gjennom utroskap tidligere, jeg kunne ikke levd med det. Ikke bare fordi det i seg selv er ille nok, men fordi jeg er den viktigste personen i mitt liv (ja, dere skjønner hva jeg mener) og jeg skal kunne ha det bedre enn bra.

Lykke til, TS.

Skrevet

Jeg er vanligvis ganske åpen for at "ting" kan tilgis...men i dette tilfellet hadde jeg meldt pass!!!

Hadde det vært snakk om en dame og en flørt, så kanskje... Men dette høres ut som en player! Finn deg noe bedre, det er mitt råd.

Skrevet

Løp,gå eller kryp bort fra fyren! fort som f! Tro meg, han spiller på flere hester og er ikke klar for et forhold med de forpliktelser som kommer med det.

Snakker desverre av erfaring, èn gang utro..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...