Gjest Sandbekken Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hei! trenger et raskt svar her, jeg er ikke så teknisk av meg så ikke le om det er et teit spm jeg kommer med nå :gjeiper: Jeg har byttet fra northon til avg antvir, og jeg får ikke til å bruke det! har funnet masse sånne tracking cookies og sånn.. men hordan fjerner man disse da.. uff.. northon var jo så mye enklere
Demantios Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 (endret) Tracking Cookies er ikke noe å bekymre seg for. Det er bare hasher oppbundet mot ip-adressen din som gjør at nettleseren husker deg når du er innlogget på f.eks. kvinneguiden, samt litt andre ting som ikke er farlig. Eneste sikkerhetsrisikoen ved det er at dem kan bli stjelt, noe som krever en meget dyktig person. Dette skjer alvorlig sjeldent og dem kan like gjerne stjeles rett fra nettverket. Letteste måten å slette dem på er å slette historikken i nettleseren din Vil forresten si at du har gjort et bra skritt ved å gå fra norton til avg. Finnes likevel et bedre gratisalternativ som heter Avira AntiVir Endret 23. februar 2009 av Demantios
Gjest Sandbekken Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Haha! ok nå følte jeg meg teit men takk for svar snille deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå