Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste et sted at foreningen for krybbedød har ringt rundt til mange vordende,men at de benekter å ha fått tak i opplysninger om at klientellet er gravid.

Har aldri tidligere blitt kontaktet,men nå ringte de og ba om støtte.Følte dette svært ubehagelig-vet ikke helt hvorfor.

Andre som har blitt kontaktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har hørt er at de leser avisene og kontakter dem som annonserer at de har fått barn der. Vi gjorde aldri dette så de ringte ikke meg. Men det hevdes at de ringer når babyen er 2-3 uker gammel. Det er fler av mine venner som har opplevd dette og føler det fryktelig at de spiller på morsfølelsen. Jeg er ganske enig, jeg. Og av den grunn støtter jeg dem ikke. Det er jo egentlig dumt at det gjør sånn, for det er helt klart behov for en slik forening.

Maggie!

Skrevet

De ringte oss 2 uker etter at vi kom hjem fra sykehuset, tilfedigvis var det svigermor som tok telefonen og hun kjeftet stakkaren på andresiden huden full.

Personlig synes jeg det er upassende å ringe slik like etter eller før en fødsel, det er jo en veldig viktig sak de prøver å samle inn penger til, men det er lov å bruke hodet litt.

Mange av mine venner og familie har også opplevd å bli ringt opp rett etter at de har kommet hjem fra sykehuset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...