Gjest Gjest_Helen_* Skrevet 23. februar 2009 #1 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg trenger noen enkle, hvite eller lyse singletter. Jeg kjøper slike stadig vekk på H&M og cubus, men etter én vask er de ødelagte. Dessuten har de en tendens til å være veldig gjennomsiktige.. Noen som vet om butikker som selger singletter av god kvalitet som tåler en vask eller to? Er interessert i alle prisklasser. Bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musihus Skrevet 23. februar 2009 #2 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg trenger noen enkle, hvite eller lyse singletter. Jeg kjøper slike stadig vekk på H&M og cubus, men etter én vask er de ødelagte. Dessuten har de en tendens til å være veldig gjennomsiktige.. Noen som vet om butikker som selger singletter av god kvalitet som tåler en vask eller to? Er interessert i alle prisklasser. Bor i Oslo. Jeg synes Fillippa K har fine. Dessuten har Gina G også noen av ganske bra kvalitet synes jeg (og litt tykkere kvalitet enn HM). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. februar 2009 #3 Del Skrevet 23. februar 2009 Veldig fornøyd med de enkle singletene jeg har kjøpt fra Vero Moda/Only. Har aldri kjøpt hvite/lyse, men synes hvertfall at de svarte holder fargen bedre enn H&M sine, for ikke snakke om formen. Gina Tricot sine er også ganske ålreite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 23. februar 2009 #4 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjøp de på BikBok. Billige og varer en evighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 23. februar 2009 #5 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes basistoppene fra Christina Riebel slår alle andre jeg har prøvd. Har kjøpt mine hos Nelly.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå