Gå til innhold

Basic topper av god kvalitet

Gjest Gjest_Helen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helen_*

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg trenger noen enkle, hvite eller lyse singletter. Jeg kjøper slike stadig vekk på H&M og cubus, men etter én vask er de ødelagte. Dessuten har de en tendens til å være veldig gjennomsiktige..

Noen som vet om butikker som selger singletter av god kvalitet som tåler en vask eller to? Er interessert i alle prisklasser. Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg trenger noen enkle, hvite eller lyse singletter. Jeg kjøper slike stadig vekk på H&M og cubus, men etter én vask er de ødelagte. Dessuten har de en tendens til å være veldig gjennomsiktige..

Noen som vet om butikker som selger singletter av god kvalitet som tåler en vask eller to? Er interessert i alle prisklasser. Bor i Oslo.

Jeg synes Fillippa K har fine. Dessuten har Gina G også noen av ganske bra kvalitet synes jeg (og litt tykkere kvalitet enn HM).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Veldig fornøyd med de enkle singletene jeg har kjøpt fra Vero Moda/Only. Har aldri kjøpt hvite/lyse, men synes hvertfall at de svarte holder fargen bedre enn H&M sine, for ikke snakke om formen. Gina Tricot sine er også ganske ålreite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes basistoppene fra Christina Riebel slår alle andre jeg har prøvd. Har kjøpt mine hos Nelly.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...