Gå til innhold

Basic topper av god kvalitet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helen_*
Skrevet

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg trenger noen enkle, hvite eller lyse singletter. Jeg kjøper slike stadig vekk på H&M og cubus, men etter én vask er de ødelagte. Dessuten har de en tendens til å være veldig gjennomsiktige..

Noen som vet om butikker som selger singletter av god kvalitet som tåler en vask eller to? Er interessert i alle prisklasser. Bor i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg trenger noen enkle, hvite eller lyse singletter. Jeg kjøper slike stadig vekk på H&M og cubus, men etter én vask er de ødelagte. Dessuten har de en tendens til å være veldig gjennomsiktige..

Noen som vet om butikker som selger singletter av god kvalitet som tåler en vask eller to? Er interessert i alle prisklasser. Bor i Oslo.

Jeg synes Fillippa K har fine. Dessuten har Gina G også noen av ganske bra kvalitet synes jeg (og litt tykkere kvalitet enn HM).

Gjest Grafica
Skrevet

Veldig fornøyd med de enkle singletene jeg har kjøpt fra Vero Moda/Only. Har aldri kjøpt hvite/lyse, men synes hvertfall at de svarte holder fargen bedre enn H&M sine, for ikke snakke om formen. Gina Tricot sine er også ganske ålreite.

Skrevet

Kjøp de på BikBok. Billige og varer en evighet :)

Skrevet

Jeg synes basistoppene fra Christina Riebel slår alle andre jeg har prøvd. Har kjøpt mine hos Nelly.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...