Gjest Gjest_Helen_* Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg trenger noen enkle, hvite eller lyse singletter. Jeg kjøper slike stadig vekk på H&M og cubus, men etter én vask er de ødelagte. Dessuten har de en tendens til å være veldig gjennomsiktige.. Noen som vet om butikker som selger singletter av god kvalitet som tåler en vask eller to? Er interessert i alle prisklasser. Bor i Oslo.
Musihus Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg trenger noen enkle, hvite eller lyse singletter. Jeg kjøper slike stadig vekk på H&M og cubus, men etter én vask er de ødelagte. Dessuten har de en tendens til å være veldig gjennomsiktige.. Noen som vet om butikker som selger singletter av god kvalitet som tåler en vask eller to? Er interessert i alle prisklasser. Bor i Oslo. Jeg synes Fillippa K har fine. Dessuten har Gina G også noen av ganske bra kvalitet synes jeg (og litt tykkere kvalitet enn HM).
Gjest Grafica Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Veldig fornøyd med de enkle singletene jeg har kjøpt fra Vero Moda/Only. Har aldri kjøpt hvite/lyse, men synes hvertfall at de svarte holder fargen bedre enn H&M sine, for ikke snakke om formen. Gina Tricot sine er også ganske ålreite.
Bomullstrusa Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Kjøp de på BikBok. Billige og varer en evighet
Quirky Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes basistoppene fra Christina Riebel slår alle andre jeg har prøvd. Har kjøpt mine hos Nelly.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå