Gå til innhold

Medkvinner, hvor vil dere ha spruten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av Smulans tråd om hvor menn vil sprute..

Hvor vil KG's kvinner ha spruten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I trynet og i munnen. Eventuelt i rumpa, slik at venninna mi kan slikke det ut.

Skrevet (endret)

Kan vel svare jeg også da..

Jeg vil helst ha den i meg :lur:

Rykningene under/etter utløsning er digge ;)

Endret av Hinata
Skrevet

I meg eller i munnen så jeg kan svelge det.. :) Og med LYD, takk ;)

Skrevet

Lyd er viktig :wow:

Skrevet

På meg eller i munnen eller i meg. Ikke i fjeset!!

Skrevet

Leste et sted at sperm var bra for huden (cellerfornyelse eller et eller annet), så jeg tenkte å begynne å bruke det som nattkrem neste gang jeg er i et forhold :Hehe: Bare hvis det virlkelig funker, that is.. ;)

Skrevet
Leste et sted at sperm var bra for huden (cellerfornyelse eller et eller annet), så jeg tenkte å begynne å bruke det som nattkrem neste gang jeg er i et forhold :Hehe: Bare hvis det virlkelig funker, that is.. ;)

Får håpe du husker å vaske av den stive hvite maska før du drar på jobb da :ler:

Skrevet

Gjelds brakfis som lyd?! :fise:

Skrevet
Får håpe du husker å vaske av den stive hvite maska før du drar på jobb da :ler:

Hehe, jajaja, ikke noe problem!

Skrevet
Gjelds brakfis som lyd?! :fise:

:skratte::skratte::skratte: Eh, nei, egentlig ikke! Men skulle det komme en, så tar jeg det med et smil, og muligens litt fliring :)

Skrevet

bra mot tannråte også;)

Skrevet

Hvis sperm virkelig er bra burde jo nesten noe ta patent på det og begynne å selge det på helsekostbutikker. "Skal det være en sædkrem? Eller kanskje tannpasta med sædekstrakt?" :gjeiper:

Skrevet
Hvis sperm virkelig er bra burde jo nesten noe ta patent på det og begynne å selge det på helsekostbutikker. "Skal det være en sædkrem? Eller kanskje tannpasta med sædekstrakt?" :gjeiper:

Nei fysj, nå syntes jeg faktisk at jeg var litt ekkel...

Skrevet

Hvorfor det, når de fleste kvinner har dispenser gående hjemme?

Skrevet (endret)
Hvorfor det, når de fleste kvinner har dispenser gående hjemme?

:snurt: Er jeg virkelig så uttafor når jeg ikke har spermdispenser hjemme?

Nå er det jo forbud mot å kjøpe også :sukk:

:ler:

Endret av Hinata
Skrevet

Hvorfor ikke? syntes dette var en god idé. hvem melder seg som frivillig?

man kan nok spare mye penger på å bruke det man allerede har i huset, TENK GRØNT;)

Skrevet

I meg eller på meg, ganske enkelt :) Digg å få det i ansiktet, så lenge jeg ikke får den opp i nesen eller i øya *pjuk*

Skrevet

I meg eller på puppene, ikke blodfan av å få spruten i ansiktet men en gang innimellom er helt greit.

Som sagt tidligere er lyd en bra ting, er sexy å høre en mann som nyter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...