Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Å se "opplagt ut" er det positivt eller negativt?? Kan det bety negativt i noen sammenheng? hmm.
The Kitten Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Å se "opplagt ut" er det positivt eller negativt?? Kan det bety negativt i noen sammenheng? hmm. Jeg ville tolket det positivt.
ViljaH Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Det betyr at du ser frisk og uthvilt ut, det er et kompliment
Gjest tja Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 tenkte først "positivt", men jeg (som ofte ser noe sliten ut) kunne jo tolket det negativt, at personen antydet at jeg ikke ser opplagt ut til vanlig... Men i de aller fleste tilfeller, er det nok bare en positiv ting å få høre, tror jeg
LukaFrost Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Hvis man derimot får høre at man "ser godt ut" kan det også bety at man har lagt på seg litt. Så det er ikke bare positivt.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Hvis man derimot får høre at man "ser godt ut" kan det også bety at man har lagt på seg litt. Så det er ikke bare positivt. Hæ? Det uttrykket brukes da om at en person ser BRA ut. Mange som sa til meg at jeg så godt ut da jeg hadde gått NED i vekt
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Å se "opplagt ut" er det positivt eller negativt?? Kan det bety negativt i noen sammenheng? hmm. Det betyr at det er veldig lett å gjennomskue deg, du ser opplagt ut.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 Det betyr at det er veldig lett å gjennomskue deg, du ser opplagt ut.
Ciara Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Altså, nå må vi lære oss å ta til oss komplimentene i stedet for å finne negative vinklinger på dem. Det gjelder enten man får høre at man ser godt ut eller opplagt ut. Det menes godt!
Glitnir Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 I min verden er i alle fall både å "se opplagt ut" og å " se godt ut komplimenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå