Fru Fomle Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 Kjære Freia! Vi vil ha tilbake banan-twisten!! Pleeeeaaaaase!! Mvh
myagi Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 *nekter også* Hadde det enda vært ett opprop for gode,gamle aprikosen. *sukk* Har forresten en laaaaaaaang klagetråd til Freia liggende ett sted om nettopp twist. Lagde den rett etter jul og den engasjerte veldig. Tror den er borte nå. *gir Valla ansvaret*
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Please! Den der smil sjokoladen med banansmak var bare å bli irritert av! Vi lover å spise slik at det lønner seg å produsere... Signatur --------> Mie
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2003 #5 Skrevet 3. juli 2003 Vil ha aprikos også! Mer signatur-------------> Mie
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 *nekter å skrive under* :o Erru gal eller????? :o Skriver på Merete jeg!!!!!!!!!!
Fru Fomle Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2003 hæ, hvor har alle banan-tilhengerne gjemt seg nå da??? De var jo her rett i sted????
Fru Fomle Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2003 Puh, det var visst noen likevel! Takk Merete og Mie, you saved my day...eh evening! :kysse:
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #10 Skrevet 3. juli 2003 *nekter å skrive under* Skriver ikke på jeg heller... Synes sessuten Smil med banan er godt jeg..
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2003 #11 Skrevet 3. juli 2003 Ungdommen nå til dags...*riste på hodet smiley*
Gjest Lea Skrevet 3. juli 2003 #12 Skrevet 3. juli 2003 Jeg stemmer for å beholde Cafè jeg! Og den med karamell. Og nougat. Ellers kan de got kutte ut resten av posen.
Silfen Skrevet 3. juli 2003 #13 Skrevet 3. juli 2003 *nekter å skrive under for aprikos også* Og kokos. Og lakris. Og marsipan. Og ekle kaffesjokolader. Liker de med karamell og sånt jeg.
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #15 Skrevet 3. juli 2003 Ungdommen nå til dags...*riste på hodet smiley* Går jeg under betengelsen "ungdom" - det er lenge siden det....
Fru Fomle Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #16 Skrevet 4. juli 2003 Please! Den der smil sjokoladen med banansmak var bare å bli irritert av! Vi lover å spise slik at det lønner seg å produsere... Signatur --------> Mie Helt enig! Smil med banan er bare lureri!
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2003 #18 Skrevet 4. juli 2003 Går jeg under betengelsen "ungdom" - det er lenge siden det.... Ja det gjør du! Sies i et bedrevitende og oppgitt tonefall, samtidig som Mie rister på hodet. Men på den annen side, vern om dine favorittbiter, velg dine venner med omhu - vi kunne jo delt en pose vi :D Lea: du kan få alle cafèene av meg, blærk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå