Fru Fomle Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 Kjære Freia! Vi vil ha tilbake banan-twisten!! Pleeeeaaaaase!! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 *nekter å skrive under* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 3. juli 2003 #3 Del Skrevet 3. juli 2003 *nekter også* Hadde det enda vært ett opprop for gode,gamle aprikosen. *sukk* Har forresten en laaaaaaaang klagetråd til Freia liggende ett sted om nettopp twist. Lagde den rett etter jul og den engasjerte veldig. Tror den er borte nå. *gir Valla ansvaret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2003 #4 Del Skrevet 3. juli 2003 Please! Den der smil sjokoladen med banansmak var bare å bli irritert av! Vi lover å spise slik at det lønner seg å produsere... Signatur --------> Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2003 #5 Del Skrevet 3. juli 2003 Vil ha aprikos også! Mer signatur-------------> Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #6 Del Skrevet 3. juli 2003 *nekter å skrive under* :o Erru gal eller????? :o Skriver på Merete jeg!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 3. juli 2003 hæ, hvor har alle banan-tilhengerne gjemt seg nå da??? De var jo her rett i sted???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2003 #8 Del Skrevet 3. juli 2003 Banan & aprikos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 3. juli 2003 Puh, det var visst noen likevel! Takk Merete og Mie, you saved my day...eh evening! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #10 Del Skrevet 3. juli 2003 *nekter å skrive under* Skriver ikke på jeg heller... Synes sessuten Smil med banan er godt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2003 #11 Del Skrevet 3. juli 2003 Ungdommen nå til dags...*riste på hodet smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. juli 2003 #12 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg stemmer for å beholde Cafè jeg! Og den med karamell. Og nougat. Ellers kan de got kutte ut resten av posen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. juli 2003 #13 Del Skrevet 3. juli 2003 *nekter å skrive under for aprikos også* Og kokos. Og lakris. Og marsipan. Og ekle kaffesjokolader. Liker de med karamell og sånt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. juli 2003 #14 Del Skrevet 3. juli 2003 Usikker går for BANANSJOKOLADE *nam nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #15 Del Skrevet 3. juli 2003 Ungdommen nå til dags...*riste på hodet smiley* Går jeg under betengelsen "ungdom" - det er lenge siden det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 4. juli 2003 Please! Den der smil sjokoladen med banansmak var bare å bli irritert av! Vi lover å spise slik at det lønner seg å produsere... Signatur --------> Mie Helt enig! Smil med banan er bare lureri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. juli 2003 #17 Del Skrevet 4. juli 2003 OK da *skrible, skrible* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2003 #18 Del Skrevet 4. juli 2003 Går jeg under betengelsen "ungdom" - det er lenge siden det.... Ja det gjør du! Sies i et bedrevitende og oppgitt tonefall, samtidig som Mie rister på hodet. Men på den annen side, vern om dine favorittbiter, velg dine venner med omhu - vi kunne jo delt en pose vi :D Lea: du kan få alle cafèene av meg, blærk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 4. juli 2003 #19 Del Skrevet 4. juli 2003 Usj... banan, bare hold deg borte, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 4. juli 2003 #20 Del Skrevet 4. juli 2003 Vil ha banan tilbake...ja...ja.... Alive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå