Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg kliner nesten aldri. Dette er fordi han ikke vil. Jeg ønsker at vi skal kline sammen og har snakket med han om det flere ganger. Han sier at han ikke vet hvorfor han ikke vil. Og en gang for en tid tilbake fikk jeg kline med han mens vi hadde samleie, og han syns det var godt. Senest i går tok jeg opp dette igjen, og han svarte da med å spørre om jeg tror andre som har vært sammen så lenge (vi har vært sammen i 1 år og 4 mnd.) kliner?

(Jeg ønsker ikke at det skal være sånn fjortis-klining i all offentlighet, men gjerne en kveld vi koser oss hjemme på sofaen eller under forspiill).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kliningen hadde gått til sex så kanskje han hadde gjort det oftere..!

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Vi kliner ikke så ofte nå lenger, har vært sammen i 3 år.

Men når vi hadde vært sammen i 1 år og 4 mnd som dere, klinte vi hele veien :)

Tror ikke det er noe gale med det, kanskje det ikke er helt hans ting?

Jeg og kjæresten fant nettopp ut for ikke så lenge si at vi burde kline sammen mer :)

Gjest Jente38
Skrevet

Klart vi kliner som fjortiser, og vi begge er nesten 40! Herforleden kveld møtte jeg min kjære i døra, kun i kledd lårhøye støvletter og svingende på rosa håndjern. Gjett om han fikk hakeslepp, samtidig som han datt nesten overende rotet i gangen, i sin hastverk å jage meg rundt i stua!!

:sengekos:

Gjest Wrangler
Skrevet

Vi har vært sammen i over to år, kliner som bare det vi! (er 32 og 34 år) Men hos oss er han ikke så glad i tungekyss, men vi kysser og kliner for det.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Jeg synes at det er ekkelt å kline, tenker på spyttet og nei... æsj.

Men når jeg er DET humøret, er alt bare opphissende. :gjeiper:

Skrevet

Klining er en del av den seksuelle akten, og syns ikke det hører hjemme i settinger der begge ikke er klare for sex.

Skrevet

Vært sammen i 1,5 år snart, og vi kliner ikke. Om det skjer er det et under, tror ikke han liker å tungekysse noe særlig. Men vi kysser jo, sånn forte kyss. Jeg vil også ha mer klinings :( Prøvd flere ting, både å si: hei du, nå skal vi kline litt! Så møtes tungene bare littegrann, og det var det. Har også prøvd å si: "åå.. det er så godt når vi kysser, du er skikkelig flink til å kline!" men neida.. hehe. Får vel bare leve med det ;) Ofrer glatt litt tungestyr til fordel for han!

Skrevet
Klart vi kliner som fjortiser, og vi begge er nesten 40! Herforleden kveld møtte jeg min kjære i døra, kun i kledd lårhøye støvletter og svingende på rosa håndjern. Gjett om han fikk hakeslepp, samtidig som han datt nesten overende rotet i gangen, i sin hastverk å jage meg rundt i stua!!

:sengekos:

:klappe: :klappe:

Sånn skal det gjøres :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg (20) og sambo (20) har vert sammen nesten like lenge som dere TS. vi kliner egentlig bare når vi har sex, da må det til :danse: Vi kan finne på å gjøre det ellers også, men det er heller skjelden, det blir som oftest med slike små søte kyss..

tror du kansje "problemet" deres ligger på et annet plan?

Skrevet

Vi kliner masse, men når man er så tidlig i forholdet så blir det jo sånn... :rødme:

Gjest TittTitt
Skrevet

Vi har vært sammen i litt over 2 år, og kliner egentlig mest når vi skal ha sex. Men kysser gjør vi hele tiden :fnise: Men jeg skul vel kansje ønske at vi klinte mer. Men er ikke noe problem for meg. Tror det er kjæresten min som kansje ikke har så lyst på det. Men når jeg kjenner tunge når vi kysser, da skjønner jeg at no vil han ha sex :ler:

Skrevet

Vi har vært sammen i 3 og et halvt år vi, og vi kliner....

Hver dag.. Flere ganger om dagen! Helt naturlig for oss liksom.. Noen gang ender det i sex... Andre ganger er det bare for kosen sin skyld.. :sengekos:

Skrevet

Så heldig da AnetteB, sloss dere virkelig aldri eller har annen voldelig lek?

Skrevet

Vi kliner ikke hver dag men det er ganske normalt at vi kliner uten at det leder til sex. Noen ganger mest på tull... At han for eks begynner å råkline med meg på tull. Så ler vi av det etterpå.

Kliner alltid under sex så lenge det ikke er morrasex, da foretrekker jeg å pusse tennene først.

Skrevet

Vi kliner også mye, vært sammen i godt over to år, er i tidlig 20-årene begge to

Skrevet

Vi er 30 og 31, gift, vært sammen i 8 år, har barn sammen. Og vi kliner skikkelig flere ganger om dagen. Hver eneste dag :gjeiper:

Skrevet

Jeg synes det er godt å bli sugd.

Men jeg vill ikke bli sugd vær dag.

Jeg synes det er godt med pizza.

Men jeg vil ikke ha pizza vær dag.

Har jeg da et problem med dama fordi jeg ikke

vil bli sugd hele dagen lang resten av livet, eller

har jeg spiseforstyrrelser siden jeg ikke vil spise

noe jeg synes er kjæmpegodt?

Noen ganger har man ikke lyst til å gjøre ting

man egentlig syns er bra ting.

Skrevet

Vi har vært sammen i tre år om en måned. :hjerte: Vi er i midten av 20-årene. Det blir ikke som i begynnelsen, hvor man kan ligge i armene til hverandre og bare kysse og kline i uendelig tid, men vi kysser mye og ofte når vi er med hverandre (vi er ikke samboere). Vi kliner når vi har sex, men det skjer selvfølgelig utenom det også. Soul meet soul on lovers lips. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...