Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #21 Del Skrevet 7. juli 2003 For dere som mener det er for varmt; prøv selv. Legg deg ned på skinnet og se selv, man blir ikke varmere av å ligge der. Det gjør det luftigere under en og det blir ikke klamt! Så lurer du; prøv selv! Hilsen en mamma med god erfaring med lammeskinn. Ps! har forresten hørt at disse tingene fungerer best hvis det er et lammeskinn, og ikke et saueskinn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 8. juli 2003 #22 Del Skrevet 8. juli 2003 begge sønnene mine har brukt saueskinn i vogna året rundt og det er og anbefale for det er faktisk sant som det blir sagtat det varmer på vinteren og er avkjølende på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #23 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg har en saueskinnspose som jeg bruker hele vinteren. På sommeren tar jeg av overdelen så bare underlaget ligger i vogna. Begge barna har sovet på dette med et tynt teppe over seg, og de har aldri blitt for varm. De står jo også i skyggen når de skal sove. Har også bare på de en enklel body og tynnbukse. :D Men selvfølgelig så skjønner jeg at tankegangen i å ligge på saueskinn på sommeren høres helt forferdelig ut. Men prøv det og erfar selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitsi Skrevet 8. juli 2003 #24 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg har brukt saueskinnsposer til begge våre barn. Eldstemann ble født midt på sommeren, så jeg begynte ikke å bruke posen før om vinteren, da jeg trodde dette ville bli for varmt. Da minsten ble født i februar ble han lagt i posen fra første trilletur. Da det begynte å bli varmt i været, innbilte jeg meg fremdeles at posen ble for varm, og ville bytte. Men det gikk ikke. Han nektet plent å sove i vogna uten posen. Hadde da ikke store valget, og la posen i vogna igjen. Hadde selvfølgelig minimalt med klær på, og han var aldri hverken for varm eller kald. Så han beholdt posen i vogna hele sommeren. Synes de andres råd, om å prøve selv var en god idè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #25 Del Skrevet 10. juli 2003 Hvorfor skriver alle plutselig om saueskinnsposer? Sånn som jeg oppfattet hovedinnlegget var det snakk om en saueskinnsfell!? Og de to tingene er det ganske stor forskjell på! En hver idi..... skjønner da at man ikke bruker saueskinnspose midt på sommeren?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå