Gå til innhold

Er jeg ikke attraktiv lenger? (råd om sex)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nøden

Noe har skjedd.

Før hadde jeg sex. Mye sex.

Sex i forhold og sex uten forhold.

Jeg liker sex og andre har likt å ha sex med meg.

Jeg har hatt sex i dette forholdet. God sex. Veldig god sex.

Første gang jeg har hatt orgasme mer en èn gang faktisk.

Men nå har vi oss sjelden. Max 1 gang i uken!

Jeg begynner å tenke....kanskje det er meg?

Jeg har jo født barn,men vi har jo hatt god sex etter det!

Jeg gir oralsex,men får ingen. (Kan telle på 1 hånd de gangene det har skjedd på over 2 år)

Jeg vil ofte ha sex. Er klar liksom.

Koser og kryper inntil og er god.

Ingen respons.

Men hvis jeg ikke kan ha sex (mensen osv.),da er han klar og klager over at vi aldri har sex og forlanger blow job for jeg kan jo det selvom niagarafallene spruter rødt ut av meg. :(

Jeg tror ikke jeg lukter vondt.

Jeg har kontroll på hårvekst.

Jeg prøver å være kreativ og variere på ting og gjøre deilige saker.

Jeg har nesten begynt å lure.... kan det være han?

Jeg har latt meg fortelle av en av hans bekjente at han og eksen hans (gjennom 5-6 år) ikke hadde så bra sexliv.

Jeg gikk naturlig utifra at det var hennes feil den gangen,men revurderer sakene nå.

Har jeg hatt uflaks? Kan han læres opp?

Hilsen nøden gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna
Jeg har nesten begynt å lure.... kan det være han?

Det kan meget godt være ham.

At menn alltid har lyst, er en myte.

Kanskje han klager den uka du har mensen, fordi da er det "trygt", for da kan han ikke gjøre noe for deg? Uff, det hørtes slemt ut... Ikke meningen.

Kan det være at han ikke er så veldig interessert i sex? De menneskene finnes det flere av enn man tror.

Det skurrer litt for meg når du skriver at han forlanger blowjob, "for du kan jo det selv om du har mensen".

Da hadde jeg rett og slett sagt til ham at jeg ikke hadde lyst, fordi jeg følte at vi hadde kjørt oss fast i et spor og sex ikke var noe gøy lenger når vi en sjelden gang hadde det. Og så videre. Enveis-sex er ikke gøy i lengden.

Noen menn er ekstremt seksuelt egoistiske, håper du ikke har funnet en sånn.

At han hadde det sånn med eksen er forsåvidt en interessant opplysning. Det kan forklare, men det du ser etter er en løsning, antar jeg.

Hva med å spørre ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janna, hva er galt med deg?

Hvis hun er klar for sex og han er klar for blowjob så skal dem ikke ha sex?

Jeg har skjønt at jenter kanskje ser litt annerledes på ting og tang men dette forklarer jo en del av "uvoerstemmelsene" gutter og jenter har.

Waco

Når man bare vil lage problemer liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Hmm.. dette synes jeg hørtes rart ut.. Men det kan jo være at han ikke trenger like mye sex som deg da.. Prat om dette, spør han om bekymringene dine.. Dere må vel klare å møtes på midten..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke ha sex når du har mensen? Er vel bare oralsex som er utelukket da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke ha sex når du har mensen? Er vel bare oralsex som er utelukket da vel?

Oralsex trenger ikke være utelukket heller. Hvis dama blør moderat og bruker tampong, har man jo god tid på seg før Brannmann Sam kommer. Og man kan jo lodotten sitte i også. Men det er jo klart at det kan være litt grisete når

niagarafallene spruter rødt ut av meg.
:blunke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarlyset

Jeg foreslår litt mer variert tenkning ang hva dere skal foreta dere på soverommet og vedlegger følgende tegning som inspirasjonskilde:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dere er alene i denne klubben.... Var det selv en gang, men nå har jeg meldt meg ut.... Begynte på nytt kan du si.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Not :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Nøden,..du sa:

"Men hvis jeg ikke kan ha sex (mensen osv.),da er han klar og klager over at vi aldri har sex og forlanger blow job for jeg kan jo det selvom niagarafallene spruter rødt ut av meg. "

Hadde jeg vært deg ville jeg dradd han med inn i dusjen og "kjørt brannmann".... ;)

Ang oral-sex...jeg synes du bør spørre rett ut...enten det eller så ville jeg "snydt" ha for oral-sexen...med det mener jeg at du kan begynne å suge, og så slutter du og finner på noe annet...(dette gjorde jeg med min partner, og det funket hvertfall her i huset..)

Med tanke på at du har født, så kanskje han ser på deg som en "mor til sine barn" istedet for en kjæreste..kanskje han er "redd" for sex pga at du har født..??

Litt knotete fortalt dette her, men jeg håper du forstår...

Good luck!

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nøden

Takk for mange gode råd!

Har ikke helt fått fulgt opp denne tråden her. :oops:

Ja han var med på fødselen. (1,5 år siden)

Tidligere har det skjedd at han har klaget på at jeg aldri tar initiativet,men hvis ikke jeg tar initiativet så skjer det virkelig ingenting for å si det sånn!

Jeg har prøvd i det siste å huske når han inviterte til sex sist og det er mulig han hoppet oppå meg i april engang. Hvis ikke det er enda lenger siden.

Forøvrig hans måte å vise at han er klar på: Legge seg oppå meg. :roll:

Jeg er klar over at vi burde ha en samtale om dette her,men å snakke fornuft med en som mener at angrep er beste forsvar HVER ENESTE GANG er slitsomt.

Hver gang jeg vil ta opp noe så er selvsagt det for å rette kritikk mot han... *sukk*

Nå er det 1,5 uker siden vi hadde sex og da hadde vi det 3 dager på rad faktisk!

Dvs. den ene dagen hadde han nytelsen og jeg jobben..

Fikk ymtet frempå i går at litt fysisk oppmerksomhet vil bli tatt vel imot.

Så det går fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du tror menn synes du er sexy når du har mens så har du nok mistet bakkekontakten.

Du kunne like godt ha bæsjet på deg!!

Men det er klart at det finnes noen (1 på 90 mill.) som ville tenne på noe slikt. Hva med å flytte til india?

Hilsen mann (det måtte nesten en mann til å si fra dette).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Gjesten her var nok litt ufin men har har (dessverre) ett poeng- Hvis du snakker om mensen foran mannen din på samme måte som du gjør her på KG (dette med Niagara....) så skjønner jeg godt at han har mistet lysten. Hvis du i tillegg er sur/tverr og glefsete så...... ja, da har du egentlig deg selv å takke.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en mann til å si fra om at kvinner med mens er uaktuelle?

Kjenner da en mann jeg også, har faktisk aldri møtt en mann som syntes det var uaktuelt.. de som omvendte meg jo.. vi er så glatte og fine så.

Det som forundrer MEG stort, er menn som synes på den ene siden at sex er utelukket under mens, og på den annen side lurer på hvorfor de må bruke kondom under analsex?? Hallooo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nøden

MEN I SVARTE!!!

Dette er det jeg har nevnt om mensen!

Men hvis jeg ikke kan ha sex (mensen osv.),da er han klar og klager over at vi aldri har sex og forlanger blow job for jeg kan jo det selvom niagarafallene spruter rødt ut av meg. :(  

Jeg vil ikke ha sex når jeg har mensen!! Det er ikke det dette dreier seg om!

Waco,begynner å skjønne hva du mener om at her skal man helst ikke diskutere problemstillingen som blir tatt opp,men heller stakkaren som har turt å åpne seg og ber om hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke denne gjesten er en mann jeg! Såvidt jeg vet, av egen erfaring og mine venninners uttalelser, er de fleste menn vanskelige å holde fra livet når man helst vil stå over på grunn av mensen!

Ikke at jeg tror det tenner dem, men det virker i alle fall ikke som om det gjør dem noe....

Er nok en av jentene her som gir seg ut for gjeste-mann ja...

Over til temaet ditt nøden: det virker som du har gjort det som står i din makt for å endre på dette. Mannen din har nok ikke verdens sterkeste seksualdrift. Siden det tydeligvis ikke går an å prate med ham om det er det jo litt vanskelig å få til et kompromiss også da.

Du får veie fordelene mot ulempene og finne ut om dette er et så stort problem at forholdet deres kanskje ikke har livets rett lenger?

Jeg hadde i hvertfall ikke holdt ut med en mann som ikke hadde lyst på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...