Pokahonta Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Nå har jeg vært sammen med kjæresten (mer eller mindre, kommer an på når man ble kjærester) siden midten av Juli i fjor. Han har dem langhelg annenhver uke, pluss litt nå og da. Vi begge har travle jobber, med en del reising, så tiden sammen blir verdifull.. Nå har jeg ikke møtt barna ennå, og til tross for at det "snart" skal skje, så passer det liksom ikke helt ennå.. Jeg kan liksom ikke forlange at NÅ er det på tide, men samtidig holder dette på å forsurne forholdet helt..Jeg begynner å bli sliten av å ha to separate liv, og lurer på hvilke erfaringer noen av dere andre har i forhold til dette?
Gjest Gjest_mormedbarn_* Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Jeg syns dette er helt og holdent opp til han å bestemme. Det er ikke alltid like lett å introdusere barna for ny kjæreste, og han kjenner tross alt barna sine såpass at han kan ta den avgjørelsen når han mener barna er klare for det. Så akkurat dette tema er, etter min mening, hans! Selvsagt vil jo du være en del av livet hans på alle arena, men akkurat når det kommer til barna, så er de viktigere enn deg og han! Slik ser nå jeg det. Ta å gi det litt tid, ikke mas på han i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå