Gå til innhold

Gifteringer

Gjest Gjest_Becky_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet

Nå har jeg sondert markedet når det gjelder gifteringer. Mange som har mye av det samme. Gullfunn og juvelenhadde mye kjedelig, mens Thone hadde en del spennende. Det jeg imidlertid har blitt positivt overraska over er mestergull. De har en egen hjemmeside der man kan designe hvilke ringer man vil ha :) Ble kjempeglad da jeg oppdaget dette, siden jeg ikke har funnet det jeg har vært på leit etter. Adressen er: www.lykkeringene.no. Noen som har noen erfaringer med dette? Om så, hvordan har dere designet deres ringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lykkeringene, og er super fornøyd. Vi har helt enkle ringer, men i min er det tre diamanter som former et hjerte. Vi liker det enkelt. Sjekk ut brosjyren deres som er på nett, så får du masse inspirasjon.

Skrevet

Ja, det var kult! Men det så ganske dyrt ut. Du får vel et par ringer til prisen av en ring på den siden. Men da får man det ihvertfall som man vil. :-)

Skrevet

Vi var på sonderingsrunde på Fredag, og Lykkeringene var faktisk av de rimeligste ringene. Vi endte opp med ringer fra Van Bergen tilslutt, men det stod mellom de og lykkeringene

Gjest Becky (TS)
Skrevet

Jeg lagde meg en ring på hjemmesidene deres i dag og ble veldig fornøyd. Jeg var ute etter noe enkelt og stilreint, men med en liten detalj som gjorde den spesiell. Den jeg lagde var av gult gull med to striper (en langs hver kant). Har satt på en vanlig, hvit "serie-diamant". De man kan sette i serie er mer firkanta enn de andre runde man hadde mulighet til å sette inn. Har lyst til å sette inn en ny diamant for hvert barn vi får. Mannen min skal ha lik ring, men uten diamant da og litt større størrelse. Kom på ca 7000 kr tilsammen. Synes ikke det var mye. Drøye 500 kr per diamant (0.02 carat). Veldig fornøyd. Det var jo ikke spesielt dyrt :)

Daiquiry: de hjerteformede diamantene var kjempesøte :)

Skrevet

Vi valgte også ringer fra lykkeringene :jepp:

Kjempefornøyde!!! Vi valgte to enkle ringer i hvitt gull. Men i min er det stjernedryss med 5 diamanter :)

Skrevet

VI har også Lykkeringene, men helt enkle i hvitt gull uten noe annet...

Skrevet

Brosjyren på lykkeringene.no var kjempefin og inspirerende!

Greit å titte litt på hva som går an før man går i butikkene og ikke vet hva man vil ha....

Tenke tenke :)

Skrevet

Vi skal også velge lykkeringene :) Skal bestille i løpet av uken, helt enkle uten dill.

Skrevet

Vi har kjøpt Lykkeringene i hvitt gull, 5mm til meg og 6mm til mannen min.

Skal sette inn et diamanthjerte på 1 års bryllupsdag, da ringene kostet 12.000,- uten diamant, men veldig fornøyd :hjertesmil: Gleder meg til å de på fingern!

Gjest Lykkelig fru
Skrevet

Der vi bor er det en gullsmed som lager desig etter kundens ønske. Så vi tegnet utkast til ringene og han lagde noen helt unike ringer til oss. Det ble en veldig fin prosses også, og jeg synes det er litt gøy og vite at dette er det bare jeg som har.

Bjarnes gullsmie på nøtterøy hvis noen skulle lure. Nå skal jeg få han til å lage dåpssmykke til vesla :)

Og det var faktisk ikke så dyrt heller.

Gjest juni brud
Skrevet

Vi har lykkeringene, og er kjemmpefornøyd! Det er så greit å sitte på nettet og prøve og mikse. Og så likte vi godt at prisen kom opp med en gang vi laget en forandring.

Topp service i butikken også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...